Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی مراد نجف پور، رییس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان اصفهان پس از جلسه این دادگاه گفت: اتهام متهم ردیف اول، مشارکت در اخلال نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده از اشخاص حقیقی تحت عنوان مضاربه و سرمایه گذاری در شرکت آموزشی علمی حجت نوین است که موجب حیف و میل اموال مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهم ردیف اول با ثبت شرکت حجت نوین با مسوولیت محدود و تبلیغ آن در جراید، مبالغ زیادی از حدود ۲۲۰ نفر از شاکیان تحت عنوان قرارداد مضاربه دریافت و اموال آن‌ها را حیف و میل کرده است.
علی مراد نجف پور با بیان اینکه برای شکایت ۱۸۶ نفر از شاکیان، پیش از این رسیدگی و رای قطعی صادر شد، گفت: امروز پرونده ۳۱ نفر دیگر از شاکیان پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.
رییس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه متهم اصلی به اتهام، اقرار کرد، گفت: دادگاه در موعد مقرر اقدام به صدور حکم خواهد کرد.
نجف پور افزود: دادگاه به اتهام متهمان ردیف دوم و سوم که مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی با وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده از اشخاص حقیقی با عنوان مضاربه و سرمایه گذاری در شرکت'حجت نوین'است، رسیدگی کرد و حکم نهایی آن‌ها در موعد مقرر صادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه متهمان ردیف دوم و سوم، همسر و فرزند (پسر) متهم اصلی هستند، افزود: امروز متهم ردیف سوم (همسر متهم اصلی) با تامین قرار وثیقه آزاد شد.

بسیاری از شاکیان این پرونده که از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان هستند در این جلسه عنوان کردند که از طریق آگهی‌های درج شده در جراید یا معرفی دوستان و آشنایان با این شرکت آشنا شدند.
وکلای متهمان نیز با حضور در جلسه دادگاه به دفاع از آن‌ها پرداختند.
نخستین جلسه علنی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی و اخلالگران در نظام اقتصادی ۲۹ آبان پارسال با حضور اعضای هیات دادگاه شعبه اول دادگستری اصفهان تشکیل شد.
انتهای پیام/ی  
بررسی پرونده ۳۱ شاکی در دادگاه متهمان میلیاردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرایم اقتصادی وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!