Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@11:28:57 GMT

ترامپ هر ۲۴ ساعت ۸ دروغ می گوید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۲۷۵۷

ترامپ هر ۲۴ ساعت ۸ دروغ می گوید

یک رسانه آمریکایی خبر داده که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور در ۶۰۱ روز اخیر بیش از پنج هزار ادعای نادرست و دروغ مطرح کرده است و به طور متوسط هر روز هشت ادعای نادرست و دروغ گفته است.

«واشنگتن پُست» بعد از آغاز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» در واکنش به ادعا‌های نادرست و دروغ‌گویی‌های مکرر او در مسائل داخلی و خارجی یک صفحه ویژه با عنوان «ارزیابی‌کننده حقیقت» (Fact Checker) به شفاف‌سازی درباره این ادعا‌ها و دروغ‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در تازه‌ترین گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است: «رئیس‌جمهور (آمریکا) ۲۶ آوریل (ششم اردیبهشت) از رکورد ۱۰۰۰۰ (ادعای نادرست و دروغ) عبور کرد و در یک دوره هفت ماهه، به طور متوسط روزانه حدود ۲۳ ادعا مطرح کرده است، این دوره شامل بسیاری از تجمعات انتخاباتی او قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، تعطیلی دولت فدرال در نتیجه وعده او برای ایجاد دیوار مرزی و انتشار گزارش بازپرس ویژه درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود».

بنا بر این گزارش، ترامپ در ۱۰۰ روز ابتدایی ریاست جمهوری خود به طور متوسط کمتر از ۵ ادعای غلط و دروغ در هر روز گفت، اما با گذشت زمان، میزان دروغ‌ها و ادعای نادرست او بیشتر و بیشتر شده است.

واشنگتن پست گزارش داد: «با احتساب تجمع رئیس‌جمهور در گرین بی (Green Bay) ویسکانسین تا ۲۷ آوریل (هفتم اردیبهشت)، او طی ۸۲۸ روز ریاست جمهوری خود ۱۰۱۱۱ ادعای دروغ و نادرست مطرح کرد. در روز‌های اخیر، رئیس‌جمهور به سرعت بر دامنه ادعاهایش افزوده است».

این رسانه با اشاره به مصاحبه ۴۵ دقیقه‌ای ۴ روز قبل ترامپ با «شان هانیتی» مجری مطرح فاکس نیوز خبر داد، رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه ۴۵ ادعای نادرست و دروغ مطرح کرد.

واشنگتن پست خبر داد، ترامپ به ترتیب در جریان گفت‌و‌گوی هشت دقیقه‌ای ۲۶ آوریل با خبرنگاران در کاخ سفید، سخنرانی در «انجمن ملی سلاح» آمریکا، مصاحبه ۱۹ دقیقه‌ای با شبکه رادیویی لوین و تجمع انتخاباتی ۲۷ آوریل ۸، ۲۴، ۱۷ و ۶۱ ادعای نادرست و دروغ مطرح کرد.

ترامپ طی سه روز ۲۵ تا ۲۷ آوریل با انتشار مطالب در صفحه توییتر خود ۱۷۱ ادعای نادرست و گمراه‌کننده مطرح کرده است.

واشنگتن پُست با ارزیابی ادعا‌ها و دروغ‌های رئیس‌جمهور آمریکا گزارش داد، ۲۰ درصد از این ادعا‌ها به مسائل مرتبط با مهاجرت ربط داشتند.

«مبالغه‌گویی درباره حجم کسری تجاری آمریکا با ژاپن، چین و اتحادیه اروپا، تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا» از جمله ادعا‌هایی است که این روزنامه آن‌ها را در زمره ادعا‌های دروغ و نادرست ترامپ قرار داده است.

پیش از این، همین روزنامه در گزارشی درباره سال ۲۰۱۸ گزارشی با این عنوان منتشر کرده بود: «یک سال فریبکاری بی‌سابقه: ترامپ سال ۲۰۱۸ به طور متوسط در هر روز، ۱۵ ادعای غلط مطرح کرد».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا واشنگتن پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند