Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:49:16 GMT

حمله به خودروی علیرضا افتخاری در قزوین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۰۰۶

حمله به خودروی علیرضا افتخاری در قزوین تکذیب شد

قزوین – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بویین زهرا حمله و آسیب به خودروی علیرضا افتخاری خواننده کشور در جاده ساوه-بویین زهرا را توسط عده ای ناشناس تکذیب کرد.

مصطفی آقاعلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بنا بر اخبار واصله از نیروی انتظامی در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در جاده بویین زهرا به ساوه یک دستگاه خودوری تویوتای کمره ای به رانندگی خواننده معروف کشور علیرضا افتخاری از یک خودروی سواری ریو به رانندگی حسن افشار از سمت راست اقدام به سبقت گرفتن می کند که این امر موجب اعتراض راننده ریو به سبک رانندگی صاحب خودروی کمره ای می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:بعد از طی سه کیلومتر مسیر در سه راهی آراسنج، راننده تویوتای کمره ای با خودروی خود جلوی خودروی ریو پیچیده و درگیری لفظی بین دو راننده شکل می گیرد که بعد از تجمع مردم و تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس با حضور نیروی انتظامی مشاجره لفظی دو طرف خاتمه می پذیرد.
آقاعلی گفت: در این مشاجره هیچ گونه صدمه به خودروی دوطرف و راننده ها وارد نمی شود و اهالی تجمع کننده نیز به محض شناخت این خواننده محبوب با احترام با وی برخورد می کنند.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس عليرضا افتخاري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6