Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز، پرسش‌های جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم، وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده، آغاز ثبت نام از ساکنان محدوده «زوج و فرد» از هفته جاری و پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در انتظار دستور دولت تیتر برخی اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

به گزارش ایسنا، اداره اجتماعی امروز (۹ اردیبهشت) ۶۰ خبر روی خروجی خود منتشر کرده که برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

آغاز ثبت نام از ساکنان محدوده «زوج و فرد» از هفته جاری

علی پیرحسین‌لو - مشاور اجتماعی معاون ترافیک شهردار تهران - ضمن اعلام تخفیف ۵۰ درصدی به ساکنان محدوده‌ زوج و فرد برای تردد با خودرو در این محدوده، از آغاز ثبت نام‌های درخواست‌های آنان از هفته جاری خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعطای تخفیف به ساکنان محدوده طرح ترافیک بر اساس مطالعات اجتماعی مربوط به این طرح صورت گرفته است، گفت: در مطالعات اجتماعی که در خصوص محدوده طرح ترافیک انجام گرفت، مشخص شد که یکی از گروه‌های اصلی آسیب‌دیده یا به اصطلاح بازنده، ساکنان محدوده بودند.

افزایش قیمت بلیت‌ها براساس نرخ تورم/ جمع آوری روزی ۹۰۰۰ تن زباله در تهران

 پیروز حناچی - شهردار تهران - درباره افزایش قیمت تاکسی و حمل و نقل عمومی در هیأت دولت گفت‌: همانند سال‌های گذشته افزایش نرخ تاکسی و حمل و نقل عمومی بر اساس تورم به هیأت دولت ارسال شده است که این بار نیز مورد موافقت قرار گرفته است و اعمال خواهد شد.

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز

فرنوش نوبخت - مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی - از اعمال قیمت‌های جدید بلیت مترو از امروز (دوشنبه) خبر داد.

وی در مورد نرخ بلیت مترو اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو از امروز شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم.

برنامه ویژه وزارت بهداشت برای زیان‌آورترین "شغل"

در دنیای امروزی و با پیشرفته شدن جوامع و گسترش مشاغل، یکی از دغدغه‌های اصلی کشورها حفظ و بهبود سلامت شاغلین در محل کار است؛ امری که توسط بهداشت کاران حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فاطمه صادقی - رئیس گروه عوامل شیمیایی و سموم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت - در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت روز بهداشت حرفه‌ای ضمن تعریف آن به عنوان علمی برای پیش‌بینی، ارزیابی، شناسایی و کنترل خطرات تأثیرگذار بر سلامت در محیط کار که به منظور حفظ سلامت و رفاه کارکنان و در نهایت ایمن نگهداشتن جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: بهداشت حرفه‌ای از جمله باارزش‌ترین دارائی‌های افراد جوامع و کشورهاست که به عنوان یک استراتژی با اهمیت نه تنها سلامتی شاغلان را در نظر می‌گیرد بلکه تأثیر مثبت و قابل ملاحظه‌ای بر بهره‌وری و کیفیت محصولات، انگیزش کار، رضایت شغلی و کیفیت کل زندگی افراد جامعه دارد.

درخواست وزیر بهداشت در مجمع جهانی سلامت: مقابل متجاوزین سلامت مردم ایستادگی کنید

دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت - ضمن اشاره به تاثیرپذیری «سلامت» از«سیاست» خطاب به شرکت‌کنندگان در مجمع جهانی سلامت گفت: از شما دعوت می‌کنم در مقابل متجاوزان به سلامت مردم ایستادگی کنید تا هیچ فردی به خاطر اعمال تحریم ظالمانه از دسترسی به خدمات سلامت محروم نماند.

پرسش‌های جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم؟

مونا فلسفی - روانشناس کودک و نوجوان- چگونگی برخورد والدین و پاسخ به سوالات و کنجکاوی‌های جنسی کودکان را بیان کرد.

وی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه تربیت جنسی یکی از مسائل مهم زندگی هر انسانی است که والدین باید آن را به فرزندان خود آموزش دهند، اظهارکرد: تربیت یعنی هدایت صحیح استعدادها. تربیت جنسی یکی از انواع تربیتی است که باید از بدو تولد آغاز شود و نیاز است که کودک آن را از والد همجنس خود بیاموزد.

پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در انتظار دستور دولت

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگر بتوانیم مصوبه هیئت وزیران را بگیریم، افزایش حقوق امسال از اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد حسن زدا در همایش تامین اجتماعی، کسب و کارهای نوین و رونق تولید، ضمن تبریک هفته کارگر اظهارکرد: هیئت مدیره، جامعه کارگری، کارفرمایی و بانک رفاه پای کار آمدند تا با هماهنگی و استفاده از خرد جمعی مشکلات زیادی را رفع کنند.

توزیع «سبد کالا» بین مددجویان در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جذب ۲۰۰ هزار نفر حامی برای ایتام در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عسگریان در نشست خبری خود که امروز درباره جشن رمضان و ارائه عملکرد کمیته امداد در کمک به هموطنان سیل‌زده برگزار شد، با بیان اینکه پس از جشن نیکوکاری خود را برای جشن رمضان آماده می‌کردیم که سیل آمد و درگیر شدیم، گفت: کمیته امداد پنج برنامه مشخص برای جشن رمضان دارد. اولین برنامه که روی آن متمرکز هستیم، مردمی کردن خیر و احسان در سطح کشور توسط مراکز نیکوکاری است. در حال حاضر ۱۸۵۰ مرکز نیکوکاری وجود دارد که در محله‌ها تشکیل می‌شوند و مبنای آن‌ها مساجد است.

پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان/ درخواست صدور ۵۵ هزار مجوز استخدامی

علی الهیار ترکمن - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و جانشین وزیر آموزش و پرورش - در ستاد بزرگداشت هفته معلم، برنامه‌های هفته معلم را اعلام کرد.

به گفته وی، ماهانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود. در تعطیلات نوروز از محل حساب ذخیره ارزی که دولت برای برخی دستگاه‌ها تصویب کرد و با تنخواهی که فروردین گرفتیم بخشی از مطالبات را پرداخت کردیم. در واقع ۲۶۱  میلیارد تومان از محل ذخیره ارزی و ۵۶۶ میلیارد تومان از محل تنخواه در روز شنبه به ما تخصیص داده شد که بابت معوقات به استان‌ها ابلاغ شده و به حساب افراد رفته است.

وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده

ایمان بابائیان - رئیس پژوهشکده اقلیم‌شناسی- از نوسانات دمایی طی روزهای باقی‌مانده اردیبهشت خبر داد و گفت: بارش‌های خرداد و تیر ۹۸ در حد نرمال خواهد بود اما پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در خرداد و تیر یک تا دو درجه بیشتر از حد نرمال باشد.

به گفته وی در هفته دوم اردیبهشت میانگین بارش در سطح کشور در محدوده کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود اما در هفته‌های سوم و چهارم در اغلب مناطق کشور بارش‌ها در حد نرمال خواهد بود البته در همین بازه زمانی در استان‌های حاشیه البرز و شمال غرب کشور میزان بارش‌ها به بیش از حد نرمال گرایش دارد.

تقویت پلیس کوهستان در تفرجگاه‌های پایتخت

سردار کیوان ظهیری - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ - از حضور پلیس کوهستان و پارک در تفرجگاه‌های پایتخت خبرداد.

وی درباره اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در سطح پارک‌ها و کوهستان‌های پایتخت اظهارکرد: یکی از بخش‌های ما در طرح امنیت و انضباط اجتماعی پلیس که از هفته گذشته در سراسر پایتخت به مرحله اجرا درآمده پلیس کوهستان و پارک است. ما در جهت انجام بهتر مأموریت‌ها، این دو یگان را تقویت کردیم تا حضور گسترده‌ای در سطح بوستان‌ها همچنین کوهستان‌های پایتخت داشته باشند.

وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده

آغاز ثبت نام از ساکنان محدوده «زوج و فرد» از هفته جاری

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز

مهم‌ترین خوردنی‌های ضد التهاب

پرسش‌های جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته اخبار اجتماعی ایسنا بلیت اتوبوس و مترو بهداشت محیط کار پلیس کوهستان تربیت جنسی کودکان طرح ترافيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و در برخی نقاط وقوع رعد و برق خبر داد.   صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۱۱ اردیبهشت) در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.    وی اضافه کرد: این وضعیت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) علاوه بر مناطق فوق در مناطقی از استان‌های بوشهر ، کرمان، هرمزگان همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی‌ می‌شود.   رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: پنجشنبه (۱3 اردیبهشت) به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر ، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد.    وی افزود: جمعه (۱4 اردیبهشت) نیز در جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.   ضیاییان اضافه کرد: شنبه (۱5 اردیبهشت)در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق ، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.      رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه توفانی خواهد بود. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.   وی ادامه داد: طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.   رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید، از بعد از ظهر افزایش ابر و با احتمال رگبار. رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.   ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۶ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۷ و ۳۲ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط