Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز می‌گوید که در حال زندگی کردن رویای خود است. 

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری خود قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس حضور یافت.

به گزارش football.london، سرمربی آرژانتینی اسپرز در ابتدا در مورد غایبان مطرح تیمش برای بازی پیش رو گفت:

فکر می‌کنم دلیل این که به اینجا رسیدیم این بود که تیم بودیم و یک تیم باقی خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایم فرقی نمی‌کند چه کسی گلزنی کند. همیشه آماده نبودن عده‌ای از بازیکنان مطرح بوده اما تیم و گروه ما نسبت به هر نامی اولویت داشته است.

سناریویی تازه‌

این روحیه را در تیم ایجاد کردیم که می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم و هر چیزی امکان پذیر است. نقطه قوت ما همین تفکر گروهی است.

هری کین

کارش را به خوبی انجام می‌دهد. کم کم شروع به دویدن می‌کند. روند ریکاوری‌اش خوب است ولی نمی‌توانیم ایده‌ای که دستیابی به آن امکان پذیر نباشد را مطرح کنیم. مهم‌ترین چیز این است که او در وضعیت خوبی قرار دارد و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. آیا او برای بازی برگشت آماده خواهد شد؟ (رو به دستیارش ژسوس می‌کند) راهی ندارد؟ اوه، ژسوس می‌گوید امکان پذیر نیست.

آژاکس

واقعیت این است که ما روز شنبه در یک دربی بازی کردیم. آژاکس یک هفته فرصت آماده شدن برای این بازی را داشت. هر چه بیشتر وقت برای آماده شدن داشته باشید، میزان خطر کمتر است. ما بازی واقعا سختی انجام دادیم ولی این یک بهانه نیست. این یک واقعیت است. حتی اگر این رویه برعکس بود هم راضی نبودم.

نیمه نهایی

شانس بازی کردن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اتفاقی نیست که دائما برای تاتنهام پیش بیاید. باید آماده باشیم. اصلا نمی‌توان از این بازی خسته بود. بسیار هیجان انگیز است و همه چیز به قدرت ذهنی بستگی دارد. 

ترسیم اهداف در اسپرز

اولین دیدار با دنیل لوی در خانه او بود. او کفش نپوشیده بود و پیژامه‌ای بر تن داشت. یک بعد از ظهر بود و ما در حال صحبت کردن در مورد احساسات من از ترکیب تاتنهام بودیم. به من نشان دادند که حدود ۳۰-۳۵ بازیکن در اختیار داریم و من گفتم این ترکیب مثل ترکیب تیمی در فوتبال آمریکایی است. چطور می‌شود آن‌ها را مدیریت کرد؟ از ایده‌های خودمان و این که چه نقطه نظرات مشترکی داشتیم حرف می‌زدیم. هدف اساسی ما این بود که تیم تا زمانی که زمین تمرین و ورزشگاه جدید حاضر می‌شود، در رقابت باقی بماند.

فرصت برای بنا کردن تیمی موفق

به نظرم ساختن و شریک شدن ایده‌ای در مورد این که چگونه کار و فلسفه‌مان را ارتقا بدهیم مهم‌ترین بعد کار است. مهم‌ترین چیز، اعتماد مدیران و افراد است. ما خوش شانس هستیم که از اعتماد افراد بالایی خود برخورداریم. این یعنی فرصت دارید تا ایده‌ها و اصول خود را پیاده کنید. همیشه می‌توانیم بهتر کار کنیم و همیشه به دنبال یافتن کیفیت و ایده‌های بهتری خواهیم بود. اما به دستاوردهای‌مان در اینجا افتخار می‌کنم. شاید جامی کسب نکرده باشیم اما از نظر دورنمای باشگاه به دستاوردهای زیادی رسیدیم. 

رویاهای پوچتینو

همین حالا هم در حال تجربه کردن رویای خودم هستم. حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیزی بود که رویایش را داشتم. باید رویاهای خود را شناسایی کنید و از آن‌ها فراتر بروید. وقتی جاه طلب هستید و می‌خواهید به اهداف خود برسید، باید رویاهایی برای خود ترسیم کنید. همیشه یک رویا پرداز بودم. وقتی سن و سال کمی داشتم، رویایم را بر این بنا نهادم که فوتبالیست شوم و به آن دست یافتم. 

کسب جام

بار دیگر باید تکرار کنم که پس از پنج سال، اوضاع یکسان است. دوست داشتم در جام حذفی، لیگ اتحادیه یا لیگ برتر و لیگ قهرمانان و هر جام دیگری قهرمان شویم. مشکل اینجاست که با تمام علاقه‌ای که به شما دارم، باید دستکاری کردن حرف‌های مرا متوقف کنید. اگر از من بپرسید، رساندن باشگاه به سطح بعدی مثل جایگاه بارسلونا و رئال مادرید با یک جام حاصل نمی‌شود؛ بلکه باید در رقابتی مثل لیگ قهرمانان و لیگ برتر حاضر بود و برای قهرمانی جنگید. این گونه می‌توانید به مرحله پایانی برسید که از دید من تاتنهام روزی به آن خواهد رسید. قهرمانی در لیگ کاپ یا جام حذفی برای همه فوق العاده خواهد بود اما در نهایت فقط یک جام است. این گونه نمی‌توانید به سطح بعدی و به منچستریونایتد، منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید برسید. حرف من این است وگرنه البته که اشتیاق بالایی برای کسب جامی مثل لیگ کاپ یا جام حذفی دارم. در پنج سال گذشته در این راستا تلاش کردیم و نزدیک هم شدیم ولی بد شانس بودیم و طی سالیان آینده بار دیگر تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد

با شکست پرگل سه بر صفر بارسلونا مقابل ژیرونا ، این تیم نه تنها رتبه دوم لالیگا را از دست داد، بلکه حکم قهرمانی رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان فصل را مهر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارسلونا امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا میهمان خیرونا بود و با نتیجه پرگل 4-2 شکست خورد. با توجه به برتری رئال مادرید مقابل کادیز، بارسا در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد، قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی را تثبیت می‌کرد؛ اتفاقی که شکست امشب را برای بارسا تلخ‌تر کرد.

با این شکست بارسا 73 امتیازی باقی ماند و خیرونا 74 امتیازی شد تا به رده دوم صعود کند تا ژاوی بازنده محض این فصل باشد.

رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

رئال مادرید (36 قهرمانی)

بارسلونا (27 قهرمانی)

اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی)

اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی)

والنسیا (6 قهرمانی)

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟