Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:47:45 GMT

سرمربی موقت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۲۵۲

سرمربی موقت

اتقاقی که بسیاری از اهالی فوتبال ایران پیش‌بینی آن را می‌کردند، رخ داد و با اینکه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شکست این تیم برابر پدیده، خبر جانشینی فرهاد مجیدى به جای وینفرد شفر را تکذیب کرده بود ولی 2 روز بعد این موضوع رنگ حقیقت به خود گرفت و کاپیتان سابق و شماره 7 محبوب آبی‌ها، به‌عنوان سرمربى موقت استقلال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پیرو عملکرد اخیر تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و با توجه به ارزیابی‌های فنی به‌عمل‌آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق شد. بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت. همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج بازی باقیمانده (سه بازی در لیگ و دو بازی در آسیا) به‌عنوان سرمربی موقت، امور فنی تیم را تام‌الاختیار تحت نظر خواهد داشت. مدیریت باشگاه استقلال در فصل جاری بدون گلایه و مطرح کردن مسائل و مشکلات فصل گذشته تا حد امکان به ترمیم معایب پرداخته و این نوید را می‌دهد که اقدامات لازم جهت فصل آینده از مدت‌ها قبل به‌دور از هیاهو در حال انجام است و بدون تردید در شرایط فعلی نتایج بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند زمینه‌ساز اهداف بزرگ باشگاه برای فصل آینده باشد. به همین جهت ضمن پوزش از هواداران عزیز و بزرگوار، خواهشمندیم استقلال بزرگ را مثل همیشه تنها نگذارند.»

اما مجیدی در شرایطی به‌عنوان سرمربی موقت معرفی شده که خبرهای رسیده حاکی از این است که او با این پیش شرط که سرمربی دائم باشد، این مسئولیت را پذیرفته است ولی کامران منزوی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: «وقتی تیمی شکست می‌خورد، مدیرانش قول می‌دهند که شرایط بهتر شود اما ما می‌خواهیم دور از وعده و وعید کارمان را انجام دهیم و هواداران را از ناراحتی خارج کنیم. فتحی مدیرعامل باشگاه تلفنی همه اعضا را در جریان این انتخاب قرار داد. ما هم به او اختیار تام دادیم.» او اینکه مجیدی شرط گذاشته که فصل بعد باید سرمربی باشد، را رد کرد: «این حرف‌ها درست نیست و با این حرف‌ها می‌خواهند مجیدی را خراب کنند. شرط مجیدی این بوده که فصل بعد سرمربی نباشد. اگر می‌خواهید مطمئن شوید، در تمرین از او سؤال بپرسید که می‌خواهد سرمربی باشد یا نه.» منزوی در رابطه با بحث قرارداد سنگین وینفرد شفر چنین واکنشی داشت: «سرنوشت و احساسات هواداران مهم است یا این پول؟ زمانی که قرارداد آنچنانی با شفر بسته شد، باید فکر این روزها را می‌کردند. هیچ بند و تبصره‌ای در قرارداد شفر نیست، اما سرنوشت و احساسات هواداران از قرارداد شفر مهم‌تر است.»

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال که در زمان فعالیت کمیته فنی استقلال، عضو این کمیته بود، درباره انتخاب مجیدی گفت: «من گفته بودم پایان فصل تغییرات صورت بگیرد اما هنوز باورم نمی‌شود که مجیدی سرمربی موقت استقلال شده، چون روز گذشته عنوان کردند چنین چیزی درست نیست. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم. مدیران باشگاه در موقعیت سختی تصمیم گرفته‌اند. استقلال 6 سال است قهرمان لیگ نشده و هواداران به حق ناراحت هستند. امسال هزینه‌های زیادی صورت گرفت و سطح توقع مردم بالا رفت. تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان مشخص نیست، در لیگ برتر امیدی به قهرمانی ندارد و جام حذفی را از دست داده است. دربی نیز با شکست همراه شد تا همه آیتم‌های مهم برای هواداران از دست برود. حتماً فشار هواداران و هیأت مدیره باعث چنین تصمیمی شده است. مجیدی مدتی است در تیم حضور دارد و امیدوارم نتایج خوبی با استقلال بگیرد.»

گفتنی است استقلال چهارشنبه ساعت 20:15 و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان استقلال خوزستان است و مجیدی که در بین هواداران استقلال به «7 مقدس» مشهور است، اولین بازی خود را به‌عنوان سرمربی موقت تجربه می‌کند و باید دید که چه روزهایی در انتظار او و استقلال خواهد بود. البته به نظر می‌رسد با توجه به قرارداد شفر با استقلال که یک سال دیگر اعتبار دارد، ماجراهای او با استقلال هم همچنان ادامه داشته باشد./ایران عصر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)