Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در همایش ملی خیرین مدرسه ساز برای کمک به مناطق سیل زده که عصر امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد:ایران جز پهنه های سیل و زلزله خیز است، و همزمان با سیل ایران در آمریکا هم سیل به وقوع پیوست و آنها نتوانستند مدیریت بحران مناسبی داشته باشند تا حدی که وقتی پمپئو از کمک به سیل ایران صحبت کرد رسانه های دنیا او را مورد هجمه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عمده آسیب به مدارس بر اثر آبگرفتگی و گل و لای وارد شده به بودند و خسارات سازه‌ای به طور آوار شدگی نبود و فقط دیوارها آسیب دیدند.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه ۱۴۸۰ مدرسه دچار آسیب شدند که برخی از آسیب ها کلی و برخی جزئی بودند، گفت: کل رقم خسارات برای آسیب جزئی و ملی ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است و اغلب این مدارس دچار آسیب دیدگی پیش از این در لیست تخریب بودند اما به دلیل مشکل فضای آموزشی مورد استفاده بودند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تا مهر ۹۸ برای مدارس کوچک و تا مهر ۹۹ برای مدارس بزرگ نیازهای حداقلی را برای دانش آموزان در نظر می‌گیریم و توصیه های وزیر بر این است که به طور جهادی در بازسازی و نوسازی مدارس اقدام کنیم.

وی از فعالیت‌های خیر مدرسه ساز عباس مصلی نژاد که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه کرده است، تجلیل کرد.

درحال تکمیل/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ مدرسه در استان در طول دولت سیزدهم استانداردسازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ایرج کریمی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم 780 کلاس درس در استان استانداردسازی شده است، اظهار داشت: این تعداد استانداردسازی کلاس درس در 110 مدرسه در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای استانداردسازی کلاس‌های درس، مطرح کرد: مجموعا 690 میلیارد تومان به مجموعه نوسازی مدارس استان در دولت سیزدهم اختصاص داده شد که در بخش‌های مختلف احداث مدارس و تجهیز مدارس هزینه شده است. جهت حذف مدارس کانکسی، 19 مدرسه کانکسی در دستور کار قرار گرفته که برای 10 مدرسه تامین زمین شده و عملیات آن آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث یک هزار کلاس درس در استان، بیان کرد: 500 کلاس درس تخریب و نوسازی و 500 کلاس درس نیز احداث خواهند شد که نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز در استان است.

کریمی با اشاره به اینکه 8 هزار کلاس درس از 10 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی مجهز هستند، ادامه داد: 42 میلیارد تومان برای ایزوگام و آسفالت مدارس در قالب هزینه قیر در سطح مدارس استان، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس ماده 18 احداث مدارس آموزش و پرورش به ازای هر 200 واحد مسکونی یک مدرسه باید احداث شود، گفت: در منطقه منظریه شهرکرد 16 باب مدرسه مورد نیاز است. همت و کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیرین در ساخت مدارس این منطقه نیاز است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود