Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:07:30 GMT

حمله به علیرضا افتخاری در بویین زهرا تکذیب می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۵۶۷

حمله به علیرضا افتخاری در بویین زهرا تکذیب می شود

علی رحمانی فرماندار بویین زهرا در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: ظهر امروز دوشنبه حدود ساعت ۱۴ استاد علیرضا افتخاری پس از پایان برنامه هنری خود در شهرستان تاکستان قصد بازگشت داشتند که در مسیر آراسنج در شهرستان بویین زهرا در حین سبقت گرفتن یک درگیری لفظی و کلامی با راننده یک خودرو پیدا می‌کنند که پس از چند دقیقه متوقف شده و با هم درگیر جزئی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی تصریح کرد: در این درگیری لفظی برخورد فیزیکی هم رخ می‌دهد که آقای افتخاری آسیب خیلی جزئی از ناحیه صورت می یند که در این میان چند نفر از جوانان منطقه به محل رسیده و ایشان را می‌شناسند و به طرف دعوا می‌گویند که آقای افتخاری از هنرمندان کشور هستند.

فرماندار بویین زهرا یادآورشد: در این زمان فردی همبا پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس هم در محل حاضر می‌شود اما چون افراد درگیر شده از هنرمند کشورمان عذرخواهی کرده بودند آقای افتخاری هم گذشت کردن و از شکایت منصرف شدند و ماجرا با صلح و سازش خاتمه یافت.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان هم دقایقی قبل در خصوص این موضوع اعلام کرد: در پی انتشار خبر حمله به علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان این اتفاق از سوی پلیس قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد امروز ساعت ۱۳:۳۰ پس از اتمام برنامه کنسرت آقای افتخاری در شهرستان تاکستان در حین برگشت به سمت تهران، در مسیر منطقه آراسنج بوئین زهرا سبقت گیری ماشین آقای افتخاری از ماشین جانبی خود منجر به وقوع تصادف می‌شود که با پیاده شدن رانندگان، درگیری لفظی رخ می‌دهد که در حین این درگیری، ضربه‌ای از سوی یکی از طرفین به صورت این خواننده کشورمان برخورد می‌کند که منجر به مصدومیت جزئی در صورت وی می‌شود که پس از این اتفاق، فردی که همراه آقای افتخاری بودند با ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را گزارش می‌دهد که با حضور نیروی انتظامی در محل درگیری، نزاع خاتمه می‌یابد.

به گزارش رسیده ماجرای حمله به آقای افتخاری صحت ندارد و این خواننده کشورمان نیز شکایتی از این اتفاق نداشتند و پس از خاتمه نزاع پیش آمده با همراهان خود راهی تهران شدند.

حاشیه: در پی انتشار این خبر خبرگزاری مهر، در تماس با مسئولان اطلاع رسانی نیروی انتظامی از این رویداد کسب اطلاع کرد که گفته شد بدون هماهنگی با مرکز نمی‌توان اطلاع رسانی کرد و اجازه انتشار نیست.

در ادامه با فرماندار بو یین زهرا تماس گرفته شد تا خبرگزاری مهر که منبع موثقی برای خبرهاست به دلیل سرعت و یا اهمیت خبر از واقعیت ماجرا دور نشود که فرماندار هم اذعان کرد چون در جلسه گرامیداشت روز کارگر بوده از اصل ماجرا و جزئیات آن خبر ندارد که پس از کسب اطلاع مراتب را پس از یک ساعت به خبرگزاری منعکس کرد که جای قدردانی دارد.

به نظر می‌رسد باید در استان از سوی استاندار محترم تاکید شود تا مسئولان ذیربط در بروز حوادث و رویدادهایی که فراگیر هستند و برای مردم اهمیت دارد توجیه شوند و مجاز باشند در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیار خبرگزاری‌های رسمی قرار دهند تا از بروز شایعه و خبرهای کذب و سو استفاده رسانه‌های بیگانه جلوگیری شود.

کد خبر 4603759

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا افتخاری قزوین حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران