Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:56:09 GMT

سیاسی کاری و حزب بازی موجب عقب ماندگی آذربایجان شده است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۸۵۴

سیاسی کاری و حزب بازی موجب عقب ماندگی آذربایجان شده است

نماینده مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از اختلاف افکنی ها، سیاسی کاری و حزب بازی را موجب عقب ماندگی خطه آذربایجان دانست. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، محمد حسن نژاد، در همایش روز شوراها که با حضور شهردار مرند و اعضای شوراهای این شهرستان در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد، با اشاره به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل و نیروهای نخبه مرند اظهار داشت: ما آذربایجانی‌ها در برخی از کارها افراط داریم، در شورای مرکزی اصلاح طلب‌ها یک آذربایجانی نداریم و یا برای ریاست جمهوری، یک گزینه برای معرفی نداریم، اما خدای سیاسی کاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاسی کاری و حزب بازی خانه ما را ویران کرده است، افزود: هر کاری در مرند صورت می‌گیرد حاشیه سیاسی برای آن ایجاد کرده و امنیتی می‌کنیم.

قم|استفاده شوراها از ظرفیت شوراهای عالی مغفول مانده استکاشان| شوراها با تصمیم‌گیری درست برنامه‌های موثری به مسوولین اجرایی ارائه دهندهمکاری بین شوراها و مسئولان استان مرکزی افزایش می‌یابد

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، اختلافات را موجب بی انگیزگی مدیران دانست و گفت: برخی برای پیشرفت و توسعه شهر مرند، سنگ اندازی می‌کنند، جذب امکانات و خدمات پزشکی برای شهر به سود اصلاح طلبان و اصولگرایان است و تفاوتی در خدمت برای آنها نمی‌کند، اما برای جذب اعتبارات نیز سیاسی کاری می‌کنیم.

حسن نژاد از امام جمعه مرند خواست به برخی افراد در این شهرستان نسبت به اختلاف افکنی تذکر داده و آنها را ارشاد کند تا در مسیر توسعه این شهر سنگ اندازی نکنند.

وی در بخش دیگری گفت: قانون وقتی به پایین دست می‌رسد، کاملاً متفاوت می‌شود، شورای شهر، به عنوان پارلمان محلی است، اما برخی شورای روستاها به جای مطالبه گری از مدیران، به مسئول تشریفات مقامات در روستا تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس اذعان داشت: استانی شدن انتخابات، دست نمایندگان برای خدمت بیشتر به مردم را بازتر می‌کند، اما در وضع فعلی، نماینده برای اینکه بتواند پاسخ رأی دهندگان را بدهد، باید وظیفه اصلی خود را رها کرده و پاسخگوی مطالبات شخصی آنان باشد.

گفتنی است، در پایان این همایش، از تمبر یادبود شورای شهر مرند رونمایی و از اعضای شورای اسلامی شهرهای شهرستان مرند تجلیل شد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها