Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:27:52 GMT

مراسم رونمایی از المان یادبود شهید علی‌اصغر بهاری در سنندج+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۹۵۹

مراسم رونمایی از المان یادبود شهید علی‌اصغر بهاری در سنندج+فیلم

‍‍‍‍‍‍

گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از مراسم رونمایی از المان یادبود «شهید علی اصغر بهاری» از شهدای شاخص کارگر استان کردستان را ببینید. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، المان یادبود «شهید علی‌اصغر بهاری» از شهدای شاخص کارگر استان با حضور سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، خانواده‌های‌ معظم شهدا و مسئولان استانی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجلاسیه شهدای جامعه کارگری استان کردستان برگزار شد+تصاویر2 المان شهدا در زنجان نصب می‌شودمظلومیت المان شهدای کوه خضر نبی(ع)

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از این مراسم را ببینید:

 

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران