Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:29:35 GMT

نماینده اردبیل: شهرداری ها به فکر درآمد پایدار باشند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۹۸۰

نماینده اردبیل: شهرداری ها به فکر درآمد پایدار باشند

رضا کریمی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز شورا در اردبیل افزود: منابع دولت در حمایت از شهرداری ها محدود است و برای اینکه شهرداری ها بتوانند پاسخگوی نیاز شهروندان باشند چاره ای جز ایجاد درآمد پایدار ندارند.
وی سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرها را ضروری دانست و گفت: شهردار ی و شوراها با اعمال مشوق های لازم می توانند به جذب و جلب سرمایه گذار اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی با اشاره به مشکلات دهیاری و شوراهای روستا افزود: شوراهای روستا برای توسعه و پیشرفت منطقه در تلاش هستند
و از حقوق و مزایایی برخوردار نیستند.
وی ادامه داد: تشکیلات دهیاری و شهرداری ها متکی به منابع مردمی و خود اتکایی تعریف شده و دهیاران هم باید به فکر درآمد پایدار روستایی باشند.
کریمی بیان کرد: در جهت اشتغال پایدار روستایی دولت تسهیلات کم بهره را برای ایجاد زیر ساخت های اقتصادی روستا ها پرداخت می کند .
وی گفت: منابع خوبی از صندوق توسعه ملی در بحث سد سازی و نهضت آبخیزداری پیش بینی شده که می تواند تحول بیشتری را در روستا ها ایجاد کند.
او افزود: در راه اندازی صنایع تبدیلی شهرستان ها گام های مهمی در بخش کشاورزی و محصول سیب زمینی برداشته شده است .
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته طرح مطالعات آبیاری تحت فشار اردبیل به اتمام رسید و طرح مطالعاتی آبیاری تحت فشار در نیر،پیله سحران، نیار ،آقبلاغ و آقاباقر در دست مطالعه است .
کریمی خواستار ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها شد و گفت: قبل از وقوع حوادث باید به فکر لایروبی رود خانه ها بود.
7110/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی حقوق درآمد سرمایه گذاری بخش خصوصی شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین