Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،علیرضا پوستی روز دوشنبه درنشست خبری با خبرنگاران افزود: فاز اول پروژه در سال 96 افتتاح شد و در حال حاضر هم این پل 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: هزینه های این پروژه تا 2 برابر افزایش یافته بطوریکه برای تکمیل این پروژه 480 میلیارد ریال اعتبار مد نظر بود که این میزان با توجه به افزایش قیمت مصالح به 800 میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوستی بیان کرد: برای اجرای این پروژه پارسال 160 میلیارد ریال هزینه شده و امسال هم 120 میلیارد ریال اعتبار در بودجه پیش بینی شده است.
وی درباره تکمیل پیاده راه عالی قاپو افزود: این طرح با هماهنگی نهادها و ادارت مربوطه اجرا شده، هرچند در ابتدای کار کسبه وبازار از اجرای این طرح ناراضی بودند ولی بعد از اجرا ، رضایت همه آنها جلب شده و در فصل گردشگری هم رضایت آنها بیشتر می شود.
رییس شورای شهر اردبیل بالا رفتن کیفیت آسفالت معابررا ضرروی دانست وافزود: تخریب آستفالت در برخی خیابان ها ناشی از سرمای زمستان است ولی باید کیفیت آسفالت هم کنترل شود.
پوستی بیان کرد: سال گذشته 140 هزار تن در خیابان ها آسفالت ریزی شد و امسال هم کوچه ها و خیابان هایی که آسفالت ریزی لازم دارند شناسایی شده است.
وی انباشت نیرو در شهردرای اردبیل را یادآور شد و گفت:در حال حاضر 1200 نفر در شهرداری اردبیل فعال هستند و در فصل کاری این میزان به سه هزار و 500 نفر می رسد و این نشان می دهد که بدنه شهرداری تنبل شده است.
پوستی درباره افتتاح پروژه پل دارو پخش افزود: این پروژه دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و بزودی به بهره برداری می رسد.
7110/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 افزایش قیمت دارو شورای شهر شهرداری گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد