Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال آلمان «مارکو رویس» کاپیتان تیم بورسیا دورتموند را 2 بازی از همراهی تیمش محروم کرد تا این تیم در کورس قهرمانی بوندسلیگا در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، با ضربه ای سنگین مواجه شود.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه نوشت: بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان در خصوص محرومیت رویس بدین معنا است که کاپیتان زنبورها می تواند تیمش را در آخرین بازی فصل مقابل بورسیا مونشن گلادباخ همراهی کند؛ که البته تا آن زمان تکلیف قهرمانی تا اندازه زیادی روشن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دورتموند در 2 هفته پیش رو و با هدف جبران 2 امتیاز فاصله خود با بایرن مونیخ صدرنشین، ابتدا به میهمانی وردربرمن می رود و سپس در خانه از فورتونا دوسلدورف پذیرایی خواهد کرد.
کاپیتان دورتموند به دلیل ارتکاب خطای بدون توپ روی بازیکن تیم شالکه در جریان بازی که در نهایت با شکست غافلگیر کننده 4 بر 2 زردها همراه بود، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.
«ماریوس وُلف» هم تیمی رویس که او نیز در این بازی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد، تا پایان فصل محروم خواهد بود.
فدراسیون فوتبال آلمان در بیاینه خود یادآور شد از آنجا که خطای ولف در مقایسه با خطای رویس شدت بیشتری داشته و در موقعیتی صورت گرفته که تقریبا هیچ شانسی برای تصاحب توپ وجود نداشته، محرومیت بیشتری برای وی در نظر گرفته شده است.
با وجود شکست دورتموند، بایرنی ها به دلیل متوقف شدن در بازی مقابل نورنبرگ شانس افزایش اختلاف امتیاز خود را در صدر جدول از دست دادند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دورتموند ماركو رويس محروميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟