Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اجرایی شدن پروژه‌های ملی قطار برقی «گرمسار- اینچه برون» و «تهران ـ مشهد» و نیز راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای ایران خبر داد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید رسولی بعدازظهر امروز در حاشیه سفر به گرمسار اظهار داشت: برقی کردن قطار تهران- مشهد و گرمسار - اینچه برون یکی از مهم‌ترین طرح‌های شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سفر قائم‌مقام راه‌آهن روسیه به ایران در روزهای آینده خبر داد و افزود: یکی از مباحث مطرح‌شده در این سفر تصمیم‌گیری در مورد این طرح‌ها است.

نسبت به راه‌اندازی قطار برقی تهران ـ مشهد خوش‌بین نیستیمعلت تاخیر در اجرای پروژه قطار برقی تهران به مشهد چیست؟قطار برقی تهران-مشهد روی ریل‌ فرابورس

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مقررشده است با تصویب مجلس و تأیید اساسنامه در هیئت دولت شرکت قطارهای حومه‌ای برای نخستین بار راه‌اندازی شود.

رسولی با اشاره به اینکه شرکت قطارهای حومه‌ای در ذیل مجموعه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی خواهد شد گفت: ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی قطار حومه‌ای گرمسار- تهران که قطار حومه‌ای را به مترو متصل می‌کند؛ آغاز خواهد شد.

پرداخت مطالبات معوق کارگران خطوط نگهداری راه‌آهن کشور

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مطالبات سه‌ماهه کارگران شرکت‌های نگهداری خطوط و راه‌آهن کشور را پرداخت کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با شرکت‌های خدمات رسان نگهداری خطوط، این شرکت‌ها باید حقوق سه ماه کارگران را قبل از پرداخت صورت‌وضعیت از سوی دولت و راه‌آهن به کارگران بپردازند.

رسولی با اشاره به پرداخت دو ماه حقوق و عیدی کارگران در ماه‌های پایانی سال گذشته با در اختیار قرار دادن مبلغی به این شرکت‌ها از محل اعتبارات داخلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: پاداشی نیز در روزهای ابتدایی سال برای کمک به کارگران خطوط راه‌آهن اعطا شد.

وی بیان اینکه طی چند روز آینده حقوق یک ماه کارگران شرکت‌های زیرمجموعه راه‌آهن با تخصیص اعتبارات فروردین پرداخت می‌شود گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دیگر تأخیری در پرداخت حقوق کارگران رخ ندهد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند