Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@17:02:35 GMT

پرسپولیس به کانادا می رود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۵۷۲

پرسپولیس به کانادا می رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما سه دیدار حساس دیگر باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند و آماده حضور در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و لیگ نوزدهم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی پیش فصل برای برانکو و مربیان پرسپولیس مهم است و تلاش می‌کنند تا بازیکنان به خوبی بدنسازی کنند تا در صول فصل مشکلی نداشته باشند.  

پس از افتخارات پرسپولیس در ایران و آسیا، یک شرکت کانادایی با ارسال دعوت نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این تیم دعوت کرد تا جهت برگزاری اردویی چند روزه و چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند که برانکو، مدیران پرسپولیس و شورای برون مرزی موافقت خود را اعلام کردند و سفر سرخپوشان پایتخت به کانادا قطعی است.

این شرکت تمام هزینه‌های سفر پرسپولیس را متقبل می‌کند و قرار است در تابستان جاری سرخپوشان به این کشور بروند. از ۲۴ اردیبهشت که لیگ هجدهم به پایان می‌رسد تا آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم حدود ۶۰ روز زمان است که برانکو تلاش می‌کند تا تیمش اردوی آماده سازی خوبی برگزار کند.

سرخپوشان پایتخت درحال حاضر با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: 

گزارش تمرین پرسپولیس/ حضور یار همیشگی و پسر برانکو

نعمتی به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسد

حضور هافبک سابق پرسپولیس در تمرینات سرخپوشان

انتهای پیام/

شاگردان برانکو به کانادا می روند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

کد خبر 6097178

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان