Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:26:57 GMT

تیلر جوان قاینی را به مرگ نزدیک کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۷۴۲

تیلر جوان قاینی را به مرگ نزدیک کرد

احمدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: جوان ۲۷ ساله‌ای در مزارع کشاورزی شهرستان قاینات، به دنبال گیر افتادن لای چرخ‌های تیلر دچار قطع شدگی پا، خون ریزی شدید شریانی و شکستگی اندام تحتانی شده و در معرض خطر جدی قرارگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:وی نیاز به انتقال سریع به بیمارستان مرکز استان داشت که بلافاصله با هماهنگی‌های لازم اورژانس هوایی بیرجند، با کادر پروازی خلبان سروان کاوه، ستوان یکم حق پرست، مهندس پرواز شاه حسینی و کادر درمانی آقایان بنی اسدی و افراسیابی، در کوتاهترین زمان در صحنه حادثه حاضر شدند و بعد از رها سازی بیمار توسط هلال احمر وانجام اقدامات درمانی، سریعا مصدوم را به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل نمودند که باعث نجات جان بیمار شد.


دکتر احمدی از زحمات کادر پروازی و درمانی امداد هوایی قدردانی ویژه کرد.
انتهای پیام/ب


نجات جان جوان ۲۷ ساله توسط اورژانس هوایی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان