Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@10:45:30 GMT

ایستگاه راه‌آهن سبزوار به مرحله اجرایی رسید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۸۶۵

ایستگاه راه‌آهن سبزوار به مرحله اجرایی رسید

در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی راه‌آهن سبزوار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار،  معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: روند اجرایی این طرح از ابتدای سال‌جاری آغاز و درحال حاضر بخش زیرساختی آن فعال و تملک اراضی انجام گرفته شده است.

خیرالله خادمی عنوان کرد: گام نخست عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن سبزوار، روسازی و زیرسازی مسیر ریلی در کمتر از 2 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر سال گذشته رئیس‌جمهوری یک‌هزار میلیارد ریال برای مسیر راه آهن سبزوار تصویب شد و از ردیف اعتباری پیوست قانون بودجه 265 میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به ایستگاه راه‌آهن افزود: ایستگاه مسافربری راه‌آهن سبزوار در زمینی به مساحت 36 هکتار با زیربنای 6 هزار متر مربع احداث می شود.

خادمی خاطر نشان‌کرد: پس از اتصال شهرستان سبزوار به شبکه ریلی، ادامه آن به‌عنوان کنارگذر ریلی به سمت ریل بندر عباس - بافق و مشهد و به شبکه ریلی شمال و جنوب کشور متصل خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: بعد از دو دهه انتظار مردم سبزوار آغاز عملیات ایستگاه راه‌آهن سبزوار برگزار شد.

حسین مقصودی افزود: امیدوارم خارج از زمان مقرر شده بتوانیم راه‌آهن را راه‌اندازی کنیم و تا قبل فجر ۹۸ شاهد افتتاحیه راه‌آهن سبزوار باشیم. سبزوار با قدمت ۷ هزار ساله باید خیلی زودتر به شبکه راه‌آهن دسترسی پیدا می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راه آهن قانون مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم