Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- بخشدار مرکزی خلیل آباد، شورا را یکی از ارکان مهم حیات اجتماعی شهر و روستا دانست و گفت: نهاد شورا ستون فقرات نظام اسلامی و مدیریت شورایی شیوه اجتناب ناپذیر در اداره امور جامعه اسلامی است.

ریحانه شریعتی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی در خلیل اباد افزود: شورا های شهر و روستا با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا برای رسیدن به جامعه شهروند مدار تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انسان موجودی اجتماعی است که نیازها و اهداف آن جز از طریق همفکری و تبادل آرا و اندیشه با همنوعانش برآورده نمی شود اظهار داشت: نو آوری ها و دستاوردهای ارزشمند جامعه بشریت در زمینه های مختلف تکنولوژی، اقتصادی، سیاسی و نظامی مرهون تضارب اندیشه ها و تجمیع توانمندی هاست.
وی گفت: هدف شورا مشارکت دادن مردم در تمام امور جامعه، افزایش علاقه مندی و احساس مسئولیت، شخصیت و هویت جمعی میان افراد و گروه ها، تشویق آنها به اتخاذ رویکرد انتقادی و سازنده در حل مشکلات محلی و ایجاد رابطه دوستانه و نزدیک میان مردم و مسئولین خدمتگذار است.
شریعتی با بیان اینکه امروزه شاهد فعالیت گسترده و مجدانه این نهاد مردمی هستیم افزود: ضرورت تاسیس شورای اسلامی شهر و روستا ریشه در مبانی عقلی، دینی و قانونی ما دارد.
در این مراسم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش مرکزی خلیل آباد قدردانی شد.
خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شورايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها