Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه «هیچ» واهمه و ترسی از دشمنان نظام نداریم، گفت: اگر دشمنان نظام شیطنت و تحرکاتی داشته باشند، چیزی از آنان باقی نخواهد ماند. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار احمد حق‌طلب امروز در اجلاسیه بزرگداشت شهدای جامعه کارگری استان کردستان که در سالن آمفق تئاتر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید ورمقانی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیق حضور در این مراسم نورانی را پیدا کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان قدردانی کرد و افزود: بابت مدیریت خوب، وحدت و برادری «سردار رحبی» با همه مسئولان استان و برگزاری اجلاسیه‌های کنگره 5400 شهید کردستان صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک هفته کار و کارگر، به ضرورت توجه بیشتر به وضعیت این قشر زحمت‌کش و تلاشگر تاکید کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس جامعه کارگری نیز همچون دیگر رزمندگان در خدمت مقدم خالصانه و با ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ سرزمین میهن اسلامی و دفاع از مردم حماسه خلق کردند و غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از پشتیبانی رزم و آماده‌سازی سنگرها و ساختمان‌ها توسط کارگران انجام می‌شد؛ خودرو رزمندگان توسط این مجاهدان آماده و در اختیار رزمندگان قرار می‌گرفت.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی به قشر کارگر توجه داشته باشند

سردار حق‌طلب گفت: کارگران همواره در جهت تولید، تأمین نیازهای مردم تلاش و مجاهدت کرده و دَین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و نامشان برای همیشه ماندگار است.

وی اظهار کرد: کارگران سرزمین اسلامی در همه عرصه‌ها همچون عرصه دفاع از نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده و با بصیرت در برابر گروهک‌های ضدانقلاب که می‌خواستند به نام آنان اعتصاب، تجمع و ناامنی ایجاد کنند، ایستادگی کردند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه کارگران در این شرایط در سنگر تولید در حال جهاد و مبارزه با دشمن هستند، تصریح کرد: باید مسئولان نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به قشر کارگر داشته باشند چراکه از چندسال گذشته شعارهای سالانه رهبر انقلاب نیز در حوزه کار و تولید بوده است.

مراسم رونمایی از المان یادبود «شهید علی‌اصغر بهاری» در سنندج+فیلماجلاسیه بزرگداشت شهدای جامعه کارگری استان کردستان+فیلمنماینده ولی‌فقیه در کردستان: وابستگی ایران به درآمدهای ارزی و نفتی کاهش یافته است

وی تاکید کرد: باید مسئولان به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به قشر کارگر داشته باشند و از رونق تولید، کارکانجات، کارگاه‌های تولیدی و مصرف کالای ایرانی که دل کارگران را شاد و امیدوار می‌کند، حمایت کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هیچ واهمه و ترسی از دشمنان نظام نداریم، خاطرنشان کرد: تحمل سختی‌ها و فشارهای دشمن در این شرایط کنونی نوید پیروزی‌های بزرگ برای ماست.

مراقب فریب‌های دشمن باشیم

وی با بیان اینکه ما همیشه اسیر دروغ‌های بزرگ دشمنان بوده‌ایم، تصریح کرد: باید در این در شرایط حساس فعلی نیز مراقب فریب‌های دشمن باشیم.

سردار حق‌طلب یادآور شد: دشمنان نظام در دروارن دفاع مقدس با همکاری گروهک‌ها و منافقین 40 کشور دنیا از همه توان، قدرت سیاسی، انسانی، مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی و پیشرفته‌ترین تجهیزات و سلاح جنگی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند اما نتوانستند به اهداف شوم‌شان برسند.

وی بیان کرد: سران آمریکایی مردم کشور را تحریک و همواره با دروغ و تهدید به‌دنبال عقب‌نشینی و تسلیم ایران هستند تا بلکه به اهداف و آرزوهایشان برسند اما سؤال اینجاست امروز غربی‌ها و آمریکایی‌ها چه گزینه‌هایی دارند که در زمان جنگ از آن بر علیه ایران استفاده نکردند؟

مطمئناً از این برهه حساس نیز با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات، با ایثار، از خودگذشتگی و پشتوانه مردمی در برابر دشمنان ایستادند و پیروز شدیم و امروز نیز جای هیچ نگرانی نیست و اگر دشمنان نظام شیطنت و تحرکاتی داشته باشند، چیزی از آنان باقی نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: امروز بچه‌های نیروی دریایی سپاه انگلیسی صحبت نمی‌کنند چراکه از چند سال پیش که رهبری فرمودند خلیج فارس مال ماست، نیروهای سپاه با آمریکایی‌ها فارسی صحبت می‌کنند و آنها مجبور شدند که فارسی یاد بگیرند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره به به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا، خاطرنشان کرد: پس از آن اقدام رئیس‌جمهور آمریکا، همه ملت و نمایندگان مجلس لباس سپاه بر تن کردند و همبستگی خود را نسبت به سپاه اعلام کردند و وحدت و همدلی نیروهای مسلح بیشتر و پررنگ‌تر شد.

سردار حق‌طلب با اشاره به ارزیابی فرماندهان عالی‌رتبه نیروی دریایی و ستاد مشترک گفت:  اگر بین نیروهای آمریکایی و ایران درگیری در خلیج فارس رخ دهد در کمتر از دو ساعت چندین هزار تلفات بر نیروهای آمریکایی وارد شده و ناوهای آنان ساقط می‌شوند.

وی یادآور شد: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی، نظامی جزو پنج کشور برتر جهان هستیم و نباید فریب تهدیدات غربی‌ها و دشمنان نظام را بخوریم بلکه باید متحدانه و برادرانه در کنار یکدیگر و به ظرفیت‌های داخلی توجه کرده و از نخبگان، مهندسان، دانشمندان بومی اعتماد کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تصریح کرد: اگر محکم و استوار در کنار یکدیگر از فرمایشات رهبری پیروی و به نیروهای مسلح اعتماد کنیم، مطمئناً از این برهه حساس نیز با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود