Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:07:41 GMT

مراسم تشییع پیکر امام‌جمعه موقت سابق سمنان برگزار شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۵۰۰۵

مراسم تشییع پیکر امام‌جمعه موقت سابق سمنان برگزار شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سید جلال احمد پناهی امام‌جمعه موقت سابق سمنان و از علمای برجسته این استان با حضور پرشور مردم قدرشناس و ولایت مدار سمنان برگزار شد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، پیکر پاک حجت‌الاسلام سید جلال احمد پناهی امام‌جمعه موقت سابق سمنان که به دلیل بیماری هفتم اردیبهشت‌ماه دار فانی را وداع گفت؛ امروز بر دستان مردم ولایت مدار سمنان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام احمدپناهی امام جمعه موقت سابق سمنان درگذشتبرنامه‌های تشییع پیکر امام‌جمعه موقت سابق سمنان اعلام شدآیت‌الله نورالدین اشکوری درگذشت

مراسم تشییع این عالم وارسته و استاد برجسته حوزه و دانشگاه از معراج شهدا تا بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) برگزار شد.

 این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، جمعی از مسئولان استان و شهرستان سمنان به همراه مردم برگزار شد و نماز میت را آیت‌الله شاهچراغی بر پیکر امام‌جمعه موقت سمنان اقامه کردند.

به گزارش تسنیم، امامت جمعه موقت سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه و مدیریت مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) مهدی‌شهر و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، بخشی از سوابق کاری زنده‌یاد حجت‌الاسلام سید جلال احمد پناهی است.

وی که برادر شهیدان سید جمال و سید مهدی احمد پناهی است، از روحانیون وارسته و مردمی سمنان و محل مراجعه بسیاری از شهروندان بود.

برادران این روحانی فقید، شهید سید جمال احمد پناهی، سال 65 در شلمچه و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، سال 66 در جزیره مجنون به خیل عظیم شهیدان پیوستند.

 

انتهای پیام/ ت

 

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود