Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خاوری عصر دوشنبه در جشنواره بازی های بومی ومحلی ویژه مناطق سیل زده پلدختربا بیان این خبر ،اظهار کرد: این‌بازی ها دردوبخش انفرادی و گروهی برگزار می شوند و ما سعی کردیم‌با  علمی کردن این ورزش ها از فراموش شدن آنها جلوگیری کنیم.

او با بیان اینکه این ورزش های بومی ومحلی با نوین کردن آنها به تمام کشور معرفی می شوند،افزود: در حال حاضر بازی  هایی مثل دال پلان وقیقاج به صورت مسابقات قهرمان کشوری برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاوری با شاره به برگزاری جشنوراه بازی های بومی ومحلی در مناطق سیل زده پلدختر ،تصریح کرد: این جشنواره درراستای ایحادیک  فضای شاداب  واحیای  بازی های بومی ومحلی دردوبخش خانمها وآقایان برگزارشده است وعلاوه بر حمایت های مالی صورت گرفته  از آستان قدس رضوی ازطرف هیئت های ورزش روستایی وبازی های بومی و محلی  استان های آذربایجان غربی و مرکزی نیز کمک هایی ارائه داده شده است.

او در خصوص اقدامات هیئت ورزش های روستایی استان در بحث کمک به سیل زدگان پلدختر ،خاطر نشان کرد: درهمان روزهای اول به کمک مردم سیل زده  پلدخترآمدیم  وبا حمایت مدیرکل محترم ورزش وجوانان  استان یک کمپ غذای گرم تهیه و روزانه بین ۴تا۵هزارغذای گرم را در بین مردم مناطق سیل زده پلدختر  توزیع کردیم .

خاوری بااشاره به اقدامات موثر جامعه ورزش در کمک به سیل زدگان لرستان ،یادآورشد:جامعه ورزش ما با کمک های خود به سیل زدگان نشان داد که قهرمان پرور نیست بلکه  پهلوان پرور است .

رییس هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی ومحلی لرستان با بیان اینکه حرکت انساندوستانه ورزشکاران ما در کمک به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر در تاریخ ورزش لرستان بی نظیر است ،گفت: الان پهلوانان وورزشکاران عضوی از جامعه سیل زده پلدختر شده اند به گونه ایی که هرجا  درکشور  مشکلی رخ دهد  سریع  به کمک مردم  خواهند شتافت.

خاوری در پایان ابراز امیدواری کرد  بااین تلاش ها بتوانیم در هیئت ورزش های روستایی قدم های کوچکی درجهت ایجاد شادابی و تندرستی مردم سیل زده وهمچنین احیای بازی های بومی ومحلی برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی استان های آذربایجان غربی بازی جامعه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس

ستاره سابق اتلتیکو ماردید و چلسی به قهرمان این روزهای رسانه‌های برزیل تبدیل شده‌است.

طرفداری | دیگو کوستا چندین مردم گرفتار در سیل برزیل را نجات داد.

به گزارش گلوبو اسپورت، دیگو، ستاره باشگاه گرمیوی برزیل در مسیر بازگشت به خانه با سیل شدید شهر ال دورادو دو سول مواجه شد. کوستا با مشاهده وضعیت وخیم مردم، خودرو شخصی خود را متوقف کرد و به کمک آن‌ها شتافت. ستاره سابق اتلتیکو مادرید و چلسی بدون معطلی به کمک یک جت‌اسکی که در اتومبیل خود داشت، برای انتقال خانواده‌های گرفتار در سیل به مکان‌های امن دست‌به کار شد و در ادامه دوستان او نیز با چند جت‌اسکی به محل سیلاب آمدند و عملیات نجات را ادامه دادند. این اقدام قهرمانانه دیگو کوستا و دوستانش در برزیل به طور گسترده مورد تحسین مردم و مطبوعات قرار گرفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس