Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@16:36:28 GMT

6 کار ساده‌ای که حال بدتان را خوب می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۵۸۸۰

شاید باورتان نشود در زندگی حقیقی با انجام چه کار‌های کوچکی برای خودتان می‌توانید روحیه تان را بالا ببرید و حال تان را خوب کنید. در ادامه به نقل از بیتوته چند مورد از آن‌ها شاره می‌کنیم.

برای خودتان گل بخرید

این کار نه تنها ارتباط شما را با طبیعت حفظ می‌کند بلکه مجموعه‌ای از احساسات مثبت، مانند آرامش را در شما زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است صبح‌ها قبل از آغاز فعالیت روزانه به نزدیک‌ترین گل فروشی بروید و چند شاخه گل زیبا برای خود بخرید و روی میز کار یا منزل تان قرار دهید.

 

10 بار پروانه بزنید

همه به قدرت شادی آور ورزش ایمان آورده اند، اما گاهی حتی کسانی که به صورت منظم ورزش می‌کنند نیز ممکن است روز‌هایی بی انرژی باشند. «گرتچن رابین»، نویسنده کتاب پرفروش «پروژه شادی» می‌گوید: «چاره این خستگی انجام ۱۰ بار حرکت پروانه است. این حرکت همواره باعث افزایش میزان انرژی و بهبود روحیه ام شده است.»

فهرست موسیقی انرژی بخش ایجاد کنید

تأثیر موسیقی بر افزایش تمرکز و کاهش اضطراب از نظر علمی اثبات شده است.

پیام‌های نشاط بخش را جمع کنید

مطالعات علمی نشان داده اند که مورد تأیید قرار گرفتن، کارایی را افزایش می‌دهد؛ از این رو پیام‌های محبت آمیزی را که دریافت می‌کنید، به خود یادآور شوید و به طور مثال آن‌ها در گوشی تان ذخیره کنید تا هر وقت احساس بی حوصلگی کردید، به آن‌ها نگاه کنید.

نیازمندی را غافل گیر کنید

دیدن واکنش افراد نیازمند با دریافت کمک به شدت روحیه تان را بالا می‌برد و باعث شادی می‌شود، زیرا متوجه می‌شوید تا اندازه‌ای به آسان‌تر شدن زندگی یک انسان کمک کرده اید.

به طبیعت سلام کنید

شاید خارج شدن از شهر و طبیعت گردی برای تان آسان نباشد، اما اگر بخواهید می‌توانید در میان همه مشغله‌های تان، کمی پارک گردی کنید. کافی است به چمن‌های زیر پا و درخت‌هایی که شاخه‌های شان تا آسمان رفته نگاه کنید و حال تان را خوب کنید. باور کنید این راه جواب می‌دهد و طبیعت واقعا احساسات منفی را از وجود تان بیرون می‌کشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طبیعت شادی انرژی موسیقی گل طبیعت ورزش احساسات حال خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان