Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا ؛ سردار منتظرالمهدی،  سخنگو و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، عصر روز گذشته درحاشیه بازدیدازنمایشگاه کتاب گفت :  ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی ومطالعه نقش اساسی وژرف در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد و طبیعتا آنکس که اطلاعاتش بیشتر وعلمش افزونتر شود براحتی دچار لغزش نمیشود واساسا در ورطه آسیبهای اجتماعی واعتیاد نمی افتد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چه بسیار انسانهای بزه کار و معتاد هستند که به صراحت اقرار می کنند  ، کاش بیشتر میدانستیم و اطلاعاتمان کامل بود و مهارت لازم در مواجه با پدیده خانمانسوز اعتیاد را پیداکرده بودیم افزود  : این افراد تاکید دارند اگر  کسی به ما  متذکرمیشد ؛ امروز دراین دام نمیفتادیم واینگونه گرفتارنمیشدیم. پس دانستن و آگاهی و مهارت افزایی لازمه یک زیست هنجارمند است.

سردار منتظر المهدی چنین ادامه داد : کتاب خواندن به معنای عام آن مطمح نظراست و همه  بسترهای آگاهی بخشی  ازجمله کتاب های صوتی و دیجیتال e.boock راشامل میشود.

سخنگو و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اینگونه ادامه داد : درحوزه خانواده یکی از مولفه های مهم واثرگذار در مواجهه با فرزندانمان ،دیدن وشنیدن و درک آنان است.گوش سپردن به کودکان و نوجوانان اولین گام  برای رشدسالم وامنیت آنان دربرابر آسیبهای اجتماعی واعتیاداست.گوش دادن فعال ، عالیترین نوع شنیدن است  ومستلزم کسب چهار مهارت کلیدی ۱- توجه  ۲- تحمل ۳- بازگویی  و ۴- حساسیت نسبت به احساسات نهفته ی  در پسِ کلمات آنان است.

وی در پایان متذکر شد : بی شک اگر فرزندانمان دیده شوند ،شنیده شوند وخوانده شوند ومهارتها ی لازم در رویارویی باپدیده های اجتماعی رافرابگیرند بخش اعظمی ازمشکلات آنان حل میشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خانواده ریاست جمهوری ستاد مبارزه با مواد مخدر کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی