Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امیدواریم تا 12 اردیبهشت نیامده خبر خوبی از آقای وزیر درباره پرداخت مطالبات حق‌التدریس ها بشنویم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مطالبات حق التدریس ها اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که داریم هنوز وزارت آموزش و پرورش به صورت کامل مطالبات معلمان حق التدریس را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در جلسه ای که روز شنبه با شورای آموزش و پرورش حوزه انتخابیه داشتم، حق التدریس ها هنوز از عدم پرداخت مطالبات گلایه می کردند.

سلیمی تصریح کرد: انتظار داشتیم در هفته معلم آقای رئیس جمهور و وزیر محترم آموزش و پرورش  تلاش بیشتری می کردند که حداقل مطالبات حق التدریس ها را پرداخت شود.

وی تاکید کرد: هفته معلم و روز معلم که می شود بحث تکریم معلمان بر سر زبان ها می افتد اما تکریم زبانی کافی نیست بلکه باید تکریم عملی صورت گیرد اگر قرار نیست این کار انجام شود حداقل حق و حقوق معلمان را به موقع پرداخت کنند. اگر آقایان یک ماه حقوق نگیرند آسمان را به زمین می دوزند اما معلمان عزیز با نجابت شرایط را تحمل می کنند و خواسته خود را با ملایمت مطرح می کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش یادآور شد: چگونه معلمان حق التدریسی که نجیبانه درخواست پرداخت حق و حقوق چند ماه گذشته خود را دارند می توانند با مبلغ اندک حق التدریسی و این تورم لجام گسیخته امرار معاش کنند.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم تا 12 اردیبهشت نیامده خبر خوبی از آقای وزیر درباره پرداخت مطالبات حق التدریس ها بشنویم، در خصوص واریز سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشسته های فرهنگی، خاطرنشان کرد: هنوز سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشسته های فرهنگی واریز نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معلمان حق التدریس معلمان حق التدریس وزارت آموزش و پرورش مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!