Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:55:41 GMT

مرگ ناگهانی مدل برزیلی حین راه رفتن روی سن! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۲۰۴

مرگ ناگهانی مدل برزیلی حین راه رفتن روی سن! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل ۲۶ ساله برزیلی که بر روی سن سرگرم اجرای شو بود، دچار مرگ ناگهانی شد و جانش را از دست داد. این حادثه هنگامی رخ داد که "تالس سوارز" پس از دور زدن در انتهای سن در اثر گیر کردن بند‌های سندل، تعادل خود را از دست داد و ناگهان روی زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه دیروز و در آخرین روز هفته مد در سائوپائولوی برزیل رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است تالس را در حالی که لباس‌های برند Ocksa را بر تن دارد و در حال راه رفتن روی سن است، نشان می‌دهد. لحظاتی بعد و هنگامی که او به انتهای سن می‌رسد پس از دور زدن ناگهان تعادل خود را از دست داده و به زمین می‌افتد. این حادثه در مقابل چشمان وحشت‌زده حاضران در سالن رخ داد.

پس از این حادثه اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند و تلاش کردند جان پسر جوان را نجات دهند، اما موفق به این کار نشدند. پس از انتقال تالس به بیمارستان پزشکان ضمن تایید مرگ او اعلام کردند این جوان جانش را از دست داده است. تالس سوارز که به تالس کوتا نیز معروف بود برای یک کمپانی با نام MGT که با مدل‌ها و بازیگران قرارداد داشت، کار می‌کرد.

مرگ ناگهانی این مدل جوان با واکنش این کمپانی نیز همراه بود. این کمپانی در یک بیانیه که توسط آژانس خبری Terra منتشر شد، اعلام کرد: "تالس هرگز شکایتی در مورد مشکلات سلامتی خود نداشت. او از یک رژیم غذایی سالم (گیاه خوار بود) پیروی می‌کرد. ما تأسف عمیق خود را بابت این ضایعه اعلام می‌کنیم."

گفتنی است؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ این جوان مشخص نشده، قرار است کالبدشکافی روی جسد او برای تعیین علت دقیق مرگ انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حادثه وحشتناک در هفته مد سائوپائولوی برزیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برزیل وحشتناک ترین ها مدل مرگ برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

کد خبر: 1229017 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • (ویدئو) حمله ناگهانی خرس به یک خودرو
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)