Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستی، گفت: طرح کنترل پیشرفت پروژه های شهرداری یکی از مهمترین دستور کار اعضای شورای شهر اردبیل هست و این مسئله را جدی پیگیر هستیم تا روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علیرضا پوستی» شامگاه (9 اردیبهشت ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان مطبوعات استان اردبیل به مناسبت روز شوراها گفت: طرح شورای اسلامی شهر و روستا یکی از مباحث کارآمد در نظام جمهوری اسلامی برای مشارکت بیشتر مردم در اداره امور شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، تصریح کرد: تجارب شورای شهر تاکنون نشان می دهد که موجب شکوفایی و رشد و توسعه در همه زمینه های شهری در سراسر کشور را فراهم کرده و مهمترین مسئله مشارکت بالای مردم در زمینه سرنوشت امور شهری و توسعه تک تک افراد جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره شورای شهر اردبیل نیز با ترکیب سلایق و تخصص های مختلف با حضور 11 نفر مسایل شهری را رسد و کارهای نظارتی خود را به پیش می برد، افزود: هدف اعضای شورای شهر استفاده از سلیقه های مختلف در حوزه های شهرداری و همکاری منسجم با دستگاه های دولتی مداخل در امور شهری است.

 

پوستی، اظهار داشت: طرح کنترل پیشرفت پروژه های شهرداری یکی از مهمترین دستور کار اعضای شورای شهر اردبیل هست و این مسئله را جدی پیگیر هستیم تا روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

 

این مقام مسئول، عنوان کرد: طرح انتقال ساختمان شورای شهر برای تعریض ساختمان فعلی شورای شهر برای رفاه حال اهالی منطقه از دیگر طرح های اجرایی است که بزودی به یکی از ساختمان های شهرداری اردبیل انتقال خواهد یافت.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، تاکید کرد: ایجاد پژوهشکده شورای شهر با هدف انجام امور شهری بر اساس نظر کارشناسان این حوزه و استفاده از یاری متخصیان شهری است و حتی در زمینه لایحه ها و طرح ها نیز می توانیم از تخصص های مختلف اظهار نظر کنند.

 

پوستی، ادامه داد: در این پژوهشکده می توانیم از اساتید و منابع دانشگاهی استان که نظرات بسیار سودمندی دارند در خصوص طرح ها و کارها از پیشنهاد آنها استفاده کنیم.

 

وی، عنوان کرد: مرکز مدیریت سیستم هوشمند ترافیکی شهری بزودی با همکاری بخش خصوصی در شهرداری اردبیل با هدف تمرکز بیشتر در ترافیک شهری و مدیریت بهتر راه اندازی خواهد شد.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: پل دارو پخش با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است و با تکمیل کنار گذر این پل بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، یادآور شد: انفجار قیمت ها و کاهش تامین لوازم موجب کندی روند تکمیل برخی از پروژه ها شده اما با هماهنگی با پیمانکاران داشته ایم تلاش شده تا پروژه های شهری در زمان تعیین شده تکمیل شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب قم استان بوشهر نمایشگاه کتاب تهران عربستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روز شوراها اعضای شورای شهر شهرداری اردبیل مدیریت شهری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است