Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:53:39 GMT

خواستگار، دختر موردعلاقه‌اش را ربود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۵۲۶

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فرد آدم‌ربایی که به همراه دو تن از دوستانش، اقدام به ربودن دختر مورد علاقه خود کرده بود، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی گفت: در آخرین روزهای فروردین ماه امسال، زنی جوان با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ امور جنایی تهران اعلام کرد که روز گذشته توسط فردی به نام «پیمان» و دو نفر دیگر از همدستانش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است لذا پرونده برای رسیدگی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت که شب گذشته هنگام بازگشت از محل کار خود به منزل ناگهان مورد حمله چند نفر قرار گرفتم.آنان با زور و بستن دهان، دست و پایم مرا به داخل خودرویی انداختند و پس از طی مسافتی به یک خانه بردند که متوجه شدم منزل پدری یکی از خواستگارهای قبلی‌ام به نام پیمان است. از آنجا که من پیش از این به خواستگاریش جواب رد داده بودم با تهدید سلاح سرد و اسیدپاشی سعی کرد از من جواب بله برای ازدواج بگیرد. من هم پس از وعده و وعید دادن به او و همدستانش از دستشان رهایی یافتم.

به گفته وی پس از اظهارات شاکی، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به ربودن شاکی کرده اند. با انجام اقدامات پلیسی، مالک خودرو به نام داوود شناسایی شد که با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان اعلام داشت خودرویش بیشتر اوقات از جمله در روز حادثه در اختیار پسرش به نام بهروز بوده است.

گودرزی افزود: بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران روز گذشته با شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده شهریار در یک اقدام ضربتی وی و دو تن دیگر از همدستانش را دستگیر کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، وی اظهارکرد: در تحقیقات به عمل آمده هرسه متهم به جرم خود مبنی بر ربودن دختر مذکور اعتراف کردند و پیمان به کارآگاهان اعلام کرد که حدوداً چند سال است خواستگار شاکی هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی متوجه شدم وی دیگر هیچ علاقه‌ای به من ندارد و قرار است با فرد دیگری ازدواج کند که این موضوع باعث شد به اتفاق دو تن از دوستانم وی را برباییم و با تهدید از او خواستم تا با من ازدواج کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربودن شاکی و ایراد ضرب و جرح وی، هر سه با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج پلیس آگاهی خودرو دوربین معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ