Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالله چمن گلی، پیشکسوت کشتی فرنگی، درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی کشور ما چه در بخش فرنگی و چه در آزاد پیشینه خوبی داشته، همیشه در میادین حضور داشته و نتایج قابل قبولی چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها در هر دو بخش آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی را کسب کرد ولی اعتقاد دارم این تیم برای تکرار عناوین قبلی خود در المپیک نیاز به آمادگی و برنامه‌ریزی دقیق‌‌تری دارد.

چمن‌گلی افزود: کشتی همیشه به عنوان ورزش اول کشور همیشه در میادین حضور داشته، بنابراین انتظارات از این رشته مدال‌آور بالاست. پس باید زمینه‌های لازم را فراهم کنیم تا بازهم شاهد درخشش آن در میدان بزرگی چون المپیک باشیم.

وی در پایان در مورد کادر فنی تیم‌ملی نیز یادآور شد: به هر حال تیم‌ملی ما قبلا نیز زیر نظر این کادر قرار داشته، پس سرمربیان تیم‌ملی میدان دیده هستند و با همین تیم عنوان‌های مهمی را کسب کردند. اما قهرمانی در آسیا ملاکی برای موفقیت این تیم‌ها محسوب نمی‌شود. امیدوارم کادر فنی، وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک زمینه حضور موفق تیم‌ملی در المپیک را در این زمان باقی مانده مهیا کنند تا شاهد افتخار آفرینی کشتی گیران‌مان در این میدان مهم و بزرگ باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان