Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،باخت به پدیده منجر به خداحافظی همیشگی وینفرد شفر با استقلال شد، باید پرسید او کدام ستاره را از خودش در این تیم به یادگار گذاشت؟ دو سال فرصت کمی نیست برای معرفی حداقل یک استعداد جدید.

مثلا در همین تیم فعلی می‌توان از حسین حسینی، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور به عنوان بازیکنانی نام برد که در دوره منصوریان پا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی به دوره پرویز مظلومی مربوط می‌شود و محسن کریمی را اولین بار امیر قلعه‌نویی بازی داد. شفر کدام ثروت را به دارایی استقلال افزوده است؟ مجید حسینی را منصوریان ساخت، اما آیا بعد از جدایی او، شفر کاری جز غر زدن انجام داد؟ چرا حسینی دیگری نساخت؟ شاید اگر الهیار صیادمنش مصدوم نمی‌شد و درخشش او در این تیم تداوم می‌یافت، این امکان وجود داشت که ستاره سابق سایپا را دستپخت شفر بدانیم؛ گرچه صیادمنش هم سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه را دارد و شاید اگر پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم نبود، او الان زیر نظر برانکو کار می‌کرد.

شفر حتی روح‌ا... باقری را هم که خودش از لیگ یک آورد و نیم‌فصل اول بد کار نکرد، ماه‌هاست به بازی نمی‌گیرد. مرد آلمانی با این تیم چه کرد؟

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست