Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:43:03 GMT

پیشرفت ۵۲ درصدی مجتمع آبرسانی «گاماسیاب» نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۸۸۷

پیشرفت ۵۲ درصدی مجتمع آبرسانی «گاماسیاب» نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم طاهری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی مجتمع آبرسانی گاماسیاب، گفت: مجتمع گاماسیاب از جمله پروژه‌های الویت دار در شهرستان نهاوند است که در صورت تکمیل ۱۹ روستا و در بهترین حالت ممکن ۲۴ روستای شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با تکمیل مجتمع آبرسانی مذکور ۱۸ هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان نهاوند از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با بیان اینکه تا کنون برای مجتمع آبرسانی گاماسیاب ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، عنوان کرد: تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه مذکور نیازمند ۱۹ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور بر اساس برنامه زمان بندی شده در حال انجام است؛ اظهار کرد: از آنجا که این پروژه از جمله پروژه‌های اولویت دار شهرستان نهاوند است، مطابق برنامه زمانبندی شده پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه زمانبندی ابلاغی و اعتبارات تخصیصی؛ تکمیل مجتمع آبرسانی گاماسیاب به بیش از ۳ سال زمان نیازمند است.

طاهری در نهایت گفت: شرب روستاهای شهرستان نهاوند توسط بیش از ۱۱۰ چاه عمیق، حدود ۴۳ چشمه و ۲ قنات تأمین می‌شود.

کد خبر 4604426

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند آبرسانی روستا آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود