Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عباسی گفت: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی یکی از برنامه‌های دشمن در مرحله فاز جدید جنگ جهانی چهارم است. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسن عباسی در همایش با موضوع "جنگ جهانی چهارم در فاز جدید" در دانشگاه آزاد اسلامی رشت اظهار داشت: 18 سال است که جنگ جهانی چهارم توسط دشمن آغاز شده و معرفی‌ کردن سپاه پاسداران به‌عنوان گروه تروریستی یکی از برنامه‌های دشمن در مرحله فاز جدید جنگ جهانی چهارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بررسی دکترینال با اشاره به مسائل مختلف، اتفاقات اخیر و اقدامات و نقشه‌های شوم دشمنان نظام و آمریکا جهت نابودی اسلام در منطقه افزود: زمانی که آمریکا با اجرای نقشه‌ها و برنامه‌های‌ شوم خود موجب از هم پاشیدن شوروی شد مقامات آمریکایی اعلام کردند که جنگ آینده جنگ غرب با جهان اسلام است.

عباسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در راستای نقشه‌ها و برنامه‌های خود در جنگ جهانی چهارم، دین اسلام و کشور ایران را هدف قرار دادند گفت: دشمنان اسلام و غربی‌ها در آغاز جنگ جهانی چهارم اعلام کردند که ما در این جنگ با 22 کشور در خاورمیانه تعیین تکلیف می‌کنیم که ایران، افغانستان، عراق، یمن و سوریه جزء آن کشورها هستند.

دشمنان توطئه‌هایی را برای براندازی انقلاب در پیش گرفته‌اندسپاه توانسته ‌بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه کشور را خنثی کندسرلشکر باقری: دشمن از تجاوز نظامی مأیوس است

رئیس اندیشکده یقین گفت: آمریکایی‌ها هم‌زمان با آغاز فرآیند جنگ جهانی چهارم، به جان اسلام افتادند و افغانستان را گرفتند و اقدامات شوم خود را در خاورمیانه گسترش دادند و اعلام کردند که در جریان جنگ جهانی چهارم، بساط جمهوری اسلامی ایران را جمع می‌کنیم و هم‌زمان با گرفتن ایران یک امپراطوری واقعی در دنیا تشکیل می‌دهیم.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک افزود: آمریکایی‌ها در نقشه‌های خود این مسائل را مدنظر خود قرار دادند که اگر بتوانند انرژی را در دنیا کنترل کنند در حقیقت کشورها را کنترل کرده و اگر بتوانند اطلاعات و اینترنت مردم را کنترل کنند در حقیقت اینترنت کل جهان را در دسترس خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز سازمان NSA آمریکا، کنترل اینترنت جهان را در دست دارد ابراز داشت: آمریکایی‌ها در رابطه با این سازمان و چگونگی کنترل مردم جهان از طریق اینترنت سریال هم ساخته‌اند و از این طریق از مردم کشورهای مختلف اطلاعات می‌گیرند و در همین راستا اعلام کردند که ما جهان را تحت کنترل خود قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز بررسی دکترینال افزود: در راستای جنگ جهانی چهارم، دشمنان اسلام و غربی‌ها برنامه‌ریزی کرده و اعلام کردند که طی برنامه‌ای گسترده کشورهای خاورمیانه نظیر عراق، لیبی، ایران، کویت و دیگر کشورها را به شکل قومیتی تجزیه کرده و نفت و منابع آن‌ها را هم به غارت می‌برند و نام این پروژه را نیز طرح "خاورمیانه بزرگ" نام‌گذاری کردند.

عباسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها گفته بودند که جمهوری اسلامی ایران را به 7 جزء تقسیم می‌کنند گفت: جنگ جهانی چهارم در حقیقت بین اسلام و غرب است که دشمنان در این جنگ می‌خواستند کشورهای اسلامی را تجزیه کنند و در کف دست اسرائیل قرار دهند و اما جمهوری اسلامی ایران با اقدامات و استقامت قاطعانه خود تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه نقش برآب کرد.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: در یکی از روزنامه‌های غربی به اسم THE WEEK‌مطرح شد که یکی از مقامات معروف آمریکایی، شب‌ها را با کابوس حاج قاسم سلیمانی سپری کرده و از خواب برمی‌خیزد و امروز دشمنان می‌خواهند طی برنامه‌ای، تمام مشکلات امروز نظام را به سمت رهبر معظم انقلاب سوق دهند و ایشان را مقصر اصلی جلوه دهند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک با بیان اینکه دشمن در حال اجرای طرحی است که در راستای آن مردم ایران، مزاکره با آمریکا و اسرائیل را از مسئولان خواستار شده و به نوعی رهبر فرزانه انقلاب را مقصر اصلی معرفی کنند گفت: اما دشمنان به اهداف شوم خود نمی‌رسند زیرا در این نظام شعار مرگ بر اسرائیل یک واقعیت جدی است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به اهداف و خواسته‌های شوم خود نمی‌رسند زیرا در این نظام شعار مرگ بر اسرائیل یک واقعیت جدی بوده و ما معتقدیم که طبق سخنان نورانی رهبر معظم انقلاب، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ما بر سر مسائل موشکی، هسته‌ای و شاخص‌های نظام کوتاه نیامده و در مقابل آمریکا می‌ایستیم.

رئیس مرکز بررسی دکترینال با بیان اینکه امروز نیروی قدس سپاه با اقدامات و فعالیت‌های خود در بیرون از مرزهای ایران عملیات‌های مختلفی را شکل داده و جلوی تهدیدات دشمن در منطقه را می‌گیرد تصریح کرد: آمریکا دل‌باخته حقوق بشر، دموکراسی و موشک‌های ما در ایران نیست بلکه مشکلش دین اسلام در منطقه است.

عباسی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال بزرک‌کردن اسرائیل در خاورمیانه هستند و یکی از مأموریت‌های ویژه سپاه قدس نیز ایستادگی و مقابله با اقدامات شوم آمریکا در منطقه است ابراز داشت: آمریکایی‌هه به دنبال این هستند که اسلام و حکومت دینی را در ایران و دیگر کشورها را تعطیل کنند و ما هر کجا که جلوی آمریکا بایستیم مشکلاتمان کمتر است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه طبق اسناد جهانی، آمریکا 7 هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کرده است خاطرنشان کرد: آن‌ها معتقدند که کل کره زمین متعلق به آن‌هاست و البته چیزی به نام وزارت خارجه آمریکا وجود ندارد بلکه اسم اصلی آن DEPARTMENT OF STATE بوده و طی نقشه‌ای برای 20 کشور در خاورمیانه، یک مرکز فرماندهی قرار دادند که این مرکز فرماندهی در کشور قطر وجود دارد.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک گفت: با وجود نقشه‌ها و اقدامات شوم آمریکا از بدو آغاز جنگ جهانی چهارم در آسیا و خاورمیانه اما جمهوری اسلامی ایران همچنان در طی این سال‌ها در برابر تمام اقدامات آنان ایستادگی و مبارزه کرد و باعث شد تا کشور آمریکا با وجود هزینه‌های بسیار، در عراق و سوریه با شکست سختی مواجه شود.

وی با بیان اینکه اگر اقدامات تأثیرگذار و قاطعانه و ازخودگذشتگی‌های نیروی قدس سپاه در سوریه نبود امروز کشور ایران نیز با خطرات مختلفی روبه‌رو می‌شد افزود: بنابراین ما اسرائیل را نه تنها به رسمیت نمی‌شناسیم بلکه به زودی بساط آنان را در دنیا جمع می‌کنیم و تا زمانی که کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم، دست از مبارزه برنمی‌داریم.

رئیس مرکز بررسی دکترینال با اشاره به سریال منحرف HOME LAND که غربی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختند ابراز داشت: آمریکا در این سریال سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین و مهم‌ترین دشمن خود معرفی می‌کنند و اشاره می‌کنند که سپاه پاسداران باید جمع شود.

عباسی با بیان اینکه دشمنان این نظام همواره با رهبر فرزانه انقلاب در این کشور مشکل دارند و از ساختار ایران را نمی‌شناسند گفت: آمریکایی‌ها در طرح‌های خود اشاره کردند که برای عملیات نظامی و اقدام نظامی علیه ایران باید یک میلیون و 200 هزار نفر نیروی پیاده در منطقه داشته باشند اما آنان 100 هزار نیرو هم در خاورمیانه به سختی دارند،

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: امروز کشور‌هایی نظیر چین و روسیه با تمام ابرقدرتی خود هنوز موفق نشده‌اند تا نیروهای آمریکایی را دستگیر کرده و آنان را به زانو در بیاورند اما سپاه طی اقدام مهم و اساسی در خلیج فارس، نیروهای آمریکایی را دستگیر کرده و آنان نیز در مقابل نیروهای ایرانی زانو زدند و سر تسلیم فرود آوردند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک با بیان اینکه امنیت فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه بسیار بزرگ و ارزشمند است تصریح کرد: افتصاد جهانی امروز عملاً در حال ورشکست شدن است و ترامپ نیز اعتراف کرد که 7 تریلیون دلار در این منطقه و در جنگ سوریه هزینه و هدر داده است.

وی با اشاره به اینکه کشور انگلیس تنها به اندازه یک استان سیستان و بلوچستان ما است گفت: آمریکا می‌داند که درگیری نظامی آن‌ها با ایران، بیش از 50 تریلیون دلار برای آن‌ها هزینه دارد و این مسئله برای اقتصاد جهانی یک شوک بزرگ و و واقعی است در حالی که آمریکا امروز 22 تریلیون دلار بدهی دارد و اگر درگیری با ما را آغاز کند نابود می‌شود.

رئیس مرکز بررسی دکترینال با بیان اینکه آمریکا هرگز نمی‌تواند سر جنگ نظامی را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کند چون اقتصادش چنین کششی را ندارد افزود: آمریکا به دلیل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات‌شان، نام پروژه بزرگ خاورمیانه را به پروژه غرب تغییر دادند و البته باز هم به نتیجه نمی‌رسند.

عباسی با اشاره به اینکه امروز دیگر حقوق بشر آمریکا نابود شده است ابراز داشت: امروز شعار دوم آمریکا که دموکراسی بود هم نابود شده و اعتبارش در خاورمیانه به هم ریخته و از طرفی توان اقتصادی لازم برای جنگ و مقابله نظامی با ایران را هم ندارد و آمریکا در کل جهان دیگر آبرویی برایش باقی نمانده تا اینکه روسیه و چین هم برایش گربه‌رقصانی می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه آمریکا و غربی‌ها می‌خواستند طی نقشه‌ای شیعه و سنی را به جان هم انداخته و در نهایت اسلام را در منطقه نابود کنند افزود: در این راستا رهبر فرزانه انقلاب با اقدامات قاطعانه در منطقه موجب شدند که این جنگ مذهبی بین شیعه و سنی شکل نگیرد، جنگی که 11 مقام آمریکایی اعلام کرده بودند که این یک جنگ مذهبی 30 ساله است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک گفت: فشارهای امروز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود در حقیقت یک نقشه استراتژی و فرمول آمریکا بر علیه این نظام است تا در راستای آن مسئولان ایران را به پای میز مزاکره بکشاند و کاری کند تا مسئولان خواسته‌های آنان را بدون هیچ قید و شرطی بپذیرند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با اقدامات قاطعانه و حکیمانه خویش و با مدیریت‌های مختلف جلوی اقدامات شوم آمریکا در منطقه و خاورمیانه را گرفت و در ادامه فرمودند که نگران نباشید آمریکا به هیچ وجه جنگ نظامی با ما را آغاز نمی‌کند و ما هم نباید با آنان مزاکره کنیم.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی