Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@06:37:43 GMT

638 نفر در حوادث جاده‌ای مازندران جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۱۱۸

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه در سال گذشته، 638 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند؛ گفت: بیشترین آمار فوتی‌ها در حوادث جاده‌ای شهرهای ساری، آمل و بابل رخ داده است. به گزارش بلاغ، علی عباسی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در سال گذشته، 638 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 96، دو درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی طی سال گذشته در استان مازندران، 478 نفر مرد و ما بقی زن هستند.
 
عباسی بیان کرد: شهرهای ساری و میاندرود با 114، آمل با 100 و بابل با 75 و همچنین فریدونکنار با 5 مورد فوتی، بیشترین و کمترین سهم جان باختگان حوادث رانندگی طی سال 97 را در استان به خود اختصاص دادند.
 
وی اضافه کرد: در این گزارش که با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آماده شده است؛ بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی با 490 نفر و درون شهری با 148 مورد گزارش شده است.
 
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: در حوادث رانندگی سال گذشته، 17 هزار و 521 نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 8 درصد افزایش داشته است.
 
به گفته عباسی، شهرستان های ساری و میاندرود با 3 هزار و 905، بابل با دو هزار و 431 و آمل با یک‌هزار و 927 مورد بیشترین و فریدونکنار با 249 مورد کمترین مصدومان حوادث رانندگی را دارا بودند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام