Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@18:24:55 GMT

سکه ۲۵هزار تومان ارزان شد/ طلا ۴۴۵۵۰۰ تومان قیمت خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۱۲۷

قیمت طلا و سکه در بازار بازهم کاهشی شد و سکه همچنان در کانال ۴میلیون تومانی داد و ستد می شود. آفتاب‌‌نیوز : بررسی ها نشان می دهد امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۴میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به قیمت های روز گذشته در همین ساعت شاهد کاهش ۲۵هزار تومانی نرخ سکه هستیم . 
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم ۴میلیون و ۷۲۰هزار تومان،‌ نیم سکه ۲میلیون و ۷۴۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۶۰هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۶۲هزار تومان داد و ستد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به اعتقاد فعالان بازار ارز، سکه و طلا از عصر رزو گذشته افسار قیمت ها کشیده و سبب شد تا پس از ۲روز پرالتهاب تقریبا ثبات در بازار حاکم شود.  
شنبه و یکشنبه هفته جاری قیمت ها در بازار بسیار هیجانی بود و سبب التهاب شده بود اما از روز دوشنبه تقریبا داد و ستدها شکل عادی به خود گرفت و هیجان بازار خوابید. 
روز گذشته دلار تا قیمت ۱۴۳۴۰ تومان بالا رفت و امروز نیز به ۱۴۲۸۰ تومان برگشت. 
با توجه به عادی شدن داد و ستدها حباب سکه نسبت به عصر روز گذشته ۱۰هزار تومان کاهش یافت و به ۵۶۰هزار تومان رسید. 
بررسی ها نشان می دهد که میان عرضه و تقاضا اکنون تعادل وجود دارد و سبب شده تا هیجان کاذب در بازار وجود نداشته باشد. 
هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای تعیین قیمت ها یک میلیون و ۹۳۰هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۴۵هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود. 
هر اونس طلا در بازارهای جهانی هم ۱۲۸۴دلار قیمت دارد که تغییرات قیمت جهانی نسبت به روز گذشته بسیار ناچیز بوده است. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سکه سکه و ارز سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس