Web Analytics Made Easy - Statcounter

فن پرسی معتقد است رقیب دیرینه فاینورد، تاتنهامِ بدون کین و سون را شکست خواهد داد.

طرفداری - رابین فن پرسی، مهاجم هلندی سابق آرسنال و منچستریونایتد مدعی شد آژاکس شانس بیشتری مقابل تاتنهام برای پیروزی دارد.

تیم فوق العاده اریک تن هاگ امشب در حالی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان تاتنهام است که فصلی رویایی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم هم اکنون صدرنشین اردویژه هلند است و به فینال جام حذفی این کشور هم راه یافته است. بنابراین در کمال تعجب، آژاکس شانس فتح سه گانه را دارد.

به گزارش سایت گل، فن پرسی که هم اکنون در فاینورد، رقیب دیرینه آژاکس توپ می‌زند، درباره دوئل امشب گفت:

وقتی برای آرسنال بازی می‌کردم، تاتنهام از جمله رقیبان اصلی ما بود. در فاینورد هم آژاکس رقیب اصلی است. ولی این به این معنا نیست که نمی‌توانم بابت عملکرد خوب این دو باشگاه - تاتنهام و آژاکس - خوشحال باشم. احترام بسیار زیادی برای آنها و کاری که تاکنون انجام داده‌اند، قائلم. به نظرم در مقابل تاتنهام که سون و کین را ندارد، آژاکس شانس نخست پیروزی است. معتقدم اسپرز نگاهی هم به پیروزی ما مقابل آژاکس خواهد انداخت. هر بازی فرق دارد. معتقدم در هر دو بازی بهتر از آژاکس بودیم. گرچه در نیمه دوم بازی برگشت اوضاع باب میل ما پیش نرفت.

این بازی امشب از ساعت 23:30 با قضاوت آقای متئو لاهوز شروع می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏