Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین برنامه از سلسله برنامه‌های «شکوه تماشا» به همت انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: آیین نکوداشت و گشایش نمایشگاه مروری بر آثار استاد مهدی علایی نژاد در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالحسین رحمتی»، بابیان اینکه این نمایشگاه ساعت 5 عصر روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت در محل نگارخانه استاد صندوق آبادی برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این نمایشگاه 100 اثر از آثار استاد مهدی علایی نژاد به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

وی، با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری نمایشگاه برنامه‌های جنبی ازجمله آیین تجلیل از استاد علایی نژاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار استاد علایی نژاد از نقاشان برجسته در تهران از فرزندان استان ایلام مرور و همچنین کارگاه تخصصی هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

 

رحمتی، با دعوت از عموم مردم و به‌ویژه هنرمندان رشته‌های مختلف هنری استان برای حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، اظهار کرد: درواقع این نمایشگاه تجلیل از مقام شامخ هنرمندان استان و معرفی چهره‌های شاخص هنری استان به نسل جوان و توسعه و بسط هنرهای تجسمی در میان اقشار مختلف جامعه است.

 

معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: از سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با رویکردی تازه و خلاق از پیشکسوتان و هنرمندان برجسته رشته‌های هنری تجلیل می‌کند و امسال هم این سلسله برنامه‌ها با انسجام بیشتری برگزار خواهد شد.

 

وی، گفت: امروزه هنرهای تجسمی نقش ویژه‌ای در ارتقای بینش اجتماعی و انتقال معانی و مضامین اجتماعی دارند و لازم است که نسل جوان امروزی بیش از گذشته با این هنر و چهره‌های شاخص هنرهای تجسمی استان آشنا شوند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران سیل قم شهید مطهری خبرگزاری شبستان استان بوشهر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید بینش اجتماعی هنرهای تجسمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های مطرح شده پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی ـ اسلامی «ترانه باران» در فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود. در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق در روز دوشنبه ـ ۱۷ اردیبهشت ـ با حضور غلامحسین امیرخانی در ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم