Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:58:36 GMT

فوتبال جهان| اینتر در اندیشه جذب مویزه کین

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۷۷۳

فوتبال جهان| اینتر در اندیشه جذب مویزه کین

فوتبال جهان - باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم ایتالیایی یوونتوس است. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، نمایندگان باشگاه اینتر با مسئولان باشگاه یوونتوس بر سر به خدمت گرفتن مویزه کین مذاکراتی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر به همراه پی‌یرو اوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر حتی در این زمینه با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این مهاجم ایتالیایی نیز صحبت کرده‌اند.

قرارداد مویزه کین 19 ساله در حالی در پایان فصل آینده با باشگاه یوونتوس به اتمام می‌رسد که سران این باشگاه ایتالیایی در پی تمدید قرارداد وی هستند. گفته می‌شود فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در صورتی که موفق به تمدید قرارداد مهاجم ایتالیایی نشود، پیشنهاد معاوضه این بازیکن با مائورو ایکاردی و یا میلان اشکرینیار را مورد بررسی قرار خواهد داد.  

پیانیچ: آینده‌ام؟ از یوونتوس بپرسید

کین که از سال 2016 عضو تیم فوتبال یوونتوس است، این فصل در 14 بازی که برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته، موفق به ثمر رساندن 7 گل شده است. او همچنین در 3 بازی ملی که برای ایتالیا به میدان رفته، 2 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد