Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:22:45 GMT

مجیدی با اصرار مدیران باشگاه قبول مسئولیت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۸۷۸

بلافاصله بعد از شکست استقلال برابر پدیده مدیران این باشگاه که در مشهد حضور داشتند به فکر انجام تغییرات در رأس کادر فنی تیم افتاده و به فرهاد مجیدی پیشنهاد کردند سرمربی موقت استقلال شود، اما فرهاد این درخواست را نپذیرفت. هرچه گذشت اصرار‌ها به مجیدی بیشتر شد، ولی او زیر بار نرفت و گفت چند سال قبل هم به او پیشنهاد شده بود جای پرویز مظلومی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مدیران باشگاه با پژمان منتظری جلسه گذاشتند و او به عنوان همبازی و دوست قدیمی فرهاد درباره شرایط تیم و... با فتحی و خطیر به گفتگو نشست و در پایان این نشست سراغ مجیدی رفت و اینکه چه صحبت‌هایی میان این دو نفر رد و بدل شد را فقط خودشان می‌دانند.

مجیدی با خواست فتحی صبح یک‌شنبه و چند ساعت زودتر از زمان بازگشت کاروان استقلال به تهران همراه یکدیگر به پایتخت بازگشتند. فتحی با اعضای هیئت مدیره باشگاه تماس گرفت تا موافقت آن‌ها را برای برکناری شفر به دست آورد، ولی اکثر اعضا به او گفتند به عنوان مدیرعامل درباره این تغییر و تحول اختیار تام دارد و مسئولیت کار با خودش است. مدیرعامل استقلال با وزارت ورزش هم تماس گرفت که طبق شنیده‌ها به او گفته شد با مسئولیت خودش به عنوان مدیرعامل بهترین تصمیم را بگیرد.

سرانجام جلسات متعدد فتحی با مجیدی این بود که فرهاد صبح روز دوشنبه قبول کرد با داشتن حمایت هیئت مدیره و باشگاه برای ۵ بازی آینده سکاندار کادر فنی استقلال باشد و به این ترتیب سرمربی تیم شد.

برای به حداقل رساندن ضرر‌های مالی فقط وینفرد و ساشا شفر از استقلال کنار گذاشته شدند و سایر دستیاران تا پایان فصل در کنار فرهاد خواهند بود. اگر استقلال بتواند در دو بازی مقابل الدحیل و العین به پیروزی برسد، مجیدی گزینه جدی سرمربیگری استقلال برای فصل بعد می‌شود. مدیریت باشگاه نیز از هم‌اکنون در حال رایزنی با شرکت‌های نقل و انتقالات اروپایی برای یافتن چند گزینه مطرح سرمربیگری با قیمت متعارف برای فصل بعد است و با مربی موردنظر توافق خواهد شد که از فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول استفاده کند.

شفر و پسرش قصد داشتند عصر دیروز به دبی بروند و چند روزی را استراحت کنند، اما این برنامه کنسل شد و فعلاً این پدر و پسر آلمانی در آپارتمان‌های خود در منطقه شهرک غرب و سعادت‌آباد هستند. به شفر توصیه شده برای دریافت حق و حقوقش فعلاً مصاحبه تنش‌زا یا حاشیه‌ساز انجام ندهد.

شفر معاون باشگاه را عامل اصلی برکناری خود می‌داند و البته خیلی از مشکلات ایجاد شده برای او به خاطر پسرش است!

سرمربی آلمانی استقلال بعد‌ها در خصوص یکسری مسائل پشت پرده تیمش و دلایل برکناری‌اش صحبت خواهد کرد و در آن معاون استقلال و یکی از بازیکنان قدیمی به چالش کشیده می‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی لیگ برتر استقلال تهران پایان فصل وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس