Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری ساری برنامه محوری،کارشناسانه محوری و مردم محوری را از اهداف اصلی خود اعلام کرد و پروژه مردمی و راضی نگه داشتن این پروژه عظیم اجتماعی را از محورهای اصلی فعالیت شهرداری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبدالحمید فرزانه صبح امروز  در مراسم روز جهانی کار و کارگر  که با حضور کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: تولید و صنعت مرهون تلاش کارگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من نیز چون شما کارگرم و به این لباس مقدس افتخار می کنم ،افزود:  کلید کار و تلاش نیز به دست کارگران است از اینرو به پاس تلاش این قشر زحمتکش از جامعه، روزی در دنیا به نام روز کارگر نامگذاری شده است.

سرپرست شهرداری ساری همچنین با تبریک روز شورا و نقش شورای شهر اشاره کرد و گفت: شوراها بعنوان معتمدین مردم می توانند با پیگیری های مطالبات مردم از حقوق بحق آنان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: شوراها می توانند مسیر را برای مردم هموار و ما را به مدیریت شهری نزدیک تر کنند.

فرزانه افزود: تا مادامی که در این سمت هستم برای من نیروی شرکتی ،قراردادی، پیمانی و استخدامی فرقی نمی کند و همه از کارکنان خدوم شهرداری ساری هستند.

وی با اعلام اینکه 50 درصد از جمعیت هشت میلیونی کشور کارگر هستند، یادآور شد: از کارگران به عنوان قشر ضعیف جامعه یاد می کنند این در حالیست که آنان قشر قوی و بزرگی هستند که در تمام امور کشور نقش کلیدی دارند.

فرزانه خاطرنشان کرد: شهرداری بعنوان نهاد مردمی پاسخگوی مطالبات مردمی است .

سرپرست شهرداری مرکز مازندران به سیل اخیر کشور اشاره کرد و گفت که مردم ایران با صبر و تحمل و همچنین کمک به سیلزدگان اقتصادی مقاومتی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هم اکنون هم همین مردم با کمک سپاه،ارتش،قوای نظامی و دولت در نوسازی و مرمت مناطق سیلزده سهیم خواهند شد.

فرزانه نقش کارگران را در توسعه کشور بی بدیل دانست و گفت: کسانی که حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند مورد لعن و نفرین قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه درب اتاقم بطور شبانه روزی به روی همگان باز است، ادامه داد: حرفم با عملم یکی است .

فرزانه ،برنامه محوری،کارشناسانه محوری و مردم محوری را از اهداف اصلی خود اعلام کرد و پروژه مردمی و راضی نگه داشتن این پروژه عظیم اجتماعی را از محورهای اصلی فعالیت  شهرداری دانست.

وی افزود:شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان های تابعه معشیت مردم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

سرپرست شهرداری ساری ،توبیخ کارکنان شهرداری را مغایر با اهداف خود عنوان کرد و گفت: کمیته انظباتی شهرداری در اجرای حکم خود خدا را هم در نظر بگیرد.

فرزانه پیشگیری را بهتر از درمان دانست و افزود: هیچ پرسنل شهرداری نباید توبیخ شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه حقوق سیل شبانه روزی شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند