Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرارسیدن هفته كار و كارگر و روز بسیج كارگری، جمعی از مدیران صنعت، مسئولان اجرایی، فعالان اقتصادی و کارگران استان فارس امروز، 10 اردیبهشت‌ماه با سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس دیدار و گفت‌وگو کردند.
سردار غیاثی در این دیدار با تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان و فرارسیدن هفته کارگر و روز بسیج کارگری، گفت: اهمیت موضوع اقتصاد و شاخص‌های وابسته به آن نظیر کار، کارگر و تولید ملی در این برهه از انقلاب اسلامی بسیار مهم هستند و گواه آن نیز نامگذاری سال جاری به‌عنوان سال «رونق تولید» از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات مداوم ایشان در زمینه اقتصاد طی سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ كار و تلاش در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار و تلاش باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی قرار بگیرد، گفت: رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال به یک زمینه اجتماعی و روحیه جهادی در تک تک اعضای جامعه نیاز دارد و لازمۀ پیشرفت و توسعه اقتصادی، کار و تلاش جهادی و نگاه بسیجی به مسئله کار براساس فرهنگ انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه امروز عرصه اقتصاد مورد هجوم و طرح‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران قرار گرفته است، گفت: رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، موضوع مهم تأمین امنیت شغلی کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی است.
وی در حاشیه این مراسم و در پاسخ به سئوالات خبرنگاران نیز با بیان اینکه فارس دارای ظرفیت‌های متنوع برای کارآفرینی است، تاکید کرد: مدیران اقتصادی فارس ظرفیت‌های جدید در عرصه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، آی تی و ... را با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان شناسایی و فعال کنند.

جلوگیری از بیکار شدن کارگران
غیاثی با بیان اینکه جلوگیری از بیکار شدن کارگران وظیفه مهم مسئولان اجرایی استان فارس است، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال در استان فارس به کار ببندیم و بدانیم امروز حضور در عرصه جهاد اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها کمتر از جهاد نظامی نیست.
وی با بیان اینکه کارگران یکی از اقشار موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و این قشر تاثیرگذار در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال داشته‌اند.

تحریم‌ها با اتحاد آحاد جامعه و فعالان اقتصادی راه به جایی نمی‌برد
فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه یاوه‌گویی‌ها و طرح‌های سران آمریکا برای ضربه زدن به ملت ایران به شکست انجامیده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای اخیر آمریکا نیز با اتحاد و همبستگی همه آحاد جامعه به ویژه فعالان عرصه اقتصاد راه به جایی نخواهند برد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند «هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم».
غیاثی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نهادهای امنیتی اقدامات بسیار خوبی در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی داشته است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار فعالان اقتصادی کشور برای مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از بروز آسیب در ساختار اقتصادی کشور تلاش می‌كند.

رونق اقتصادی از روحیه جهادی و کار و تلاش سرچشمه می‌گیرد
فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه رونق اقتصادی از روحیه جهادی و کار و تلاش سرچشمه می‌گیرد، گفت: نگاه به ظرفیت‌های درونی، مقاومت در برابر استکبار جهانی، اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان در مقابله با تحریم‌ها و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در ساختار اقتصادی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد جهاد اقتصادي مقابله با تحريم ها جهاد نظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال بارش شدید باران ۶۰ از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ برای رفع آب گرفتگی معابر مشغول فعالیت بودند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول شبانه‌روز گذشته ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری ویژه مقابله با سیل به همراه ۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۲۱ مورد ادوات و تجهیزات موتوری و الکتریکی، نسبت به رفع آب‌گرفتگی معابر منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۶ مورد آبگرفتگی در منطقه ۱۵ گزارش شد که تنها ۱۰ درصد آن عمیق و باعث مشکلاتی از جمله افزایش ترافیک شده بود که با اقدام به موقع نیروهای تخصصی مقابله با سیل رفع شد.

وی ادامه داد: از جمله آب‌گرفتگی‌های شدید سطح منطقه که موجب ایجاد خلل در رفت و آمد خودروها شده بود، زیرگذر ارغوانیه بود که با توجه به حجم بالای تردد وسائط نقلیه از سمت آرامستان باغ رضوان و به دلیل سرازیر شدن آب‌های سطحی به داخل زیرگذر باعث مشکلاتی شده بود که با حضور خودروی ستاد بحران منطقه ۱۵ عوامل پرتلاش آتش‌نشانی این مورد رفع شد.

وی ادامه داد: حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری (سمند) داخل کانال آبِ جاده صنعتگران حدود ساعت ۱۸:۳۰ که به دلیل آشنانبودن به مسیر و کاهش دید اتفاق افتاده بود، که توسط نیروهای مردمی و نیروهای اداره خدمات شهری منطقه ۱۵ از آب خارج و تا زمان رسیدن عوامل اورژانس اقدام به احیای افراد شده و با کمک نیروهای غواص آتش نشانی و نیروهای اجرایی خدمات شهری منطقه و ماشین آلات تخصصی، خودروی مغروق از آب خارج شد و این حادثه آسیب جانی در پی نداشت.

نظری‌پور تصریح کرد: آب‌گرفتگی رمپ سردار سلیمانی، آب‌گرفتگی بلوار امام رضا (ع) مقابل میدان میوه و تره‌بار، همچنین زیرگذر گورت از موارد دیگری بود که با تلاش کارکنان ستاد مقابله با سیل در منطقه ۱۵ رفع شد.

نظری‌پور با اشاره به حفر حدود ۷۰ چاه جذب آب باران در طول ۶ ماه گذشته در منطقه ۱۵ تاکید کرد: اگر در نقطه‌ای از شهر نیاز به حفر این گونه چاه‌ها بود همشهریان می‌توانند طی تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷ این موارد را تا حصول نتیجه اعلام کنند.

کد خبر 750326

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان