Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:58:25 GMT

نماینده مجلس: سازمان ملی جوانان از وزرات ورزش جدا می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۳۵۷

نماینده مجلس: سازمان ملی جوانان از وزرات ورزش جدا می شود

تهران- ایرنا- نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جدید طرح استقلال و انتزاع سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسیده و در صورت تصویب نهایی در صحن علنی، این طرح اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید فرید موسوی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان پردیس که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر( ع) و هفته جوان به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه سال گذشته همکاران ما در عمل نشان دادند که حامی و پشتیبان جوانان هستند و به تصویب نهایی طرح استقلال سازمان ملی جوانان خوشبین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ظرفیت مناسب شوراهای مشورتی جوانان افزود: استفاده از ظرفیت جوانان به عنوان مشاور و دستیار، انتظارات ما را بر آورده نمی‌کند، افرادی که دارای تجربه کاری در نظام اجرایی هستند در مقام مشاور راه را به جوانان نشان بدهند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت و انرژی جوانان، دستاوردهای مطلوب تر و مناسب تری داشته باشیم.
نماینده مجلس گفت: بخش اعظم جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند، الگوسازی و معرفی افراد برتر برای نقش آفرینی برای سایر جوانان انگیزه بخش است.
موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آفرینی جوانان در امور اداری و اجرایی خاطر نشان کرد: برای برون رفت از مشکلات باید با نگاه جوانان به موضوع نگاه شود و ظرفیت جوانان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
وی افزود: حضور جوانان متخصص و متعهد در جامعه یکی از دستاورهای ارزشمند انقلاب است، جوانان نابسامانی ها را بهتر می بینند چرا که نسخه های گذشته برای برون رفت از وضعیت موجود مناسب نیست و کار آمدی و کارایی لازم را ندارد.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس ضمن تقدیر از جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد: جوانان این شهرستان در حوزه مشارکت و حضور فعال اجتماعی در استان تهران پیشرو هستند و عملکرد اداراتی که در حوزه جوانان فعال هستند، قابل تقدیر است.
موسوی گفت: فراهم آوردن فرصت برای جوانان اثر بخش است و برگزاری این چنین همایش هایی راهکار مناسبی برای علاقه مند کردن جوانان به مشارکت بیشتر در جامعه است چرا که جوانان بدنه اصلی جامعه هستند.
وی افزود: در فراکسیون جوانان اقدامات متعددی برای تحقق مطالبه حوزه جوانان از طریق ظرفیت های تامینی انجام دادیم.
گفتنی است، در این مراسم از 20 جوان برتر شهرستان پردیس در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه، مذهبی، ورزشی با حضور مسئولان استانی و شهرستان تقدیر شد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفرجمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوانان پرديس نماينده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به به دور دوم کشید.
انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد که سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو _ میانه و شبستر در  آذربایجان شرقی واقع شده است.

در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲ نفر برای کسب ۶ کرسی باقیمانده از ۱۹ نماینده استان باهم به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده از بین هشت نفر در تبریز انتخاب می‌شود و از حوزه میانه و شبستر نیز یک نفر منتخب و راهی مجلس خواهد شد.

همچنین انتخابات در هشت حوزه انتخابیه در کشور از جمله حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه‌های باقیمانده برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟