Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:43:46 GMT

پیشگیری از اعتیاد باید از مدارس آغاز شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۳۶۳

پیشگیری از اعتیاد باید از مدارس آغاز شود

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بند پی ظهر سه شنبه در نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران طی سخنانی گفت: شرایط کنونی در ایران بسیار خاص و حساس است و باید با درک صحیح از این مقطع برای عملیاتی کردن سرفصل‌های شورای فرهنگ عمومی برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: اجرای هر کدام از این سرفصل‌ها نیازمند برنامه ریزی و کار عملیاتی از سوی تمامی اعضای شورا است، در سیل اخیر شاهد نقش آفرینی سرمایه اجتماعی و هم افزایی بخش دولتی و مردم برای امداد رسانی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه در سال جدید قصد داریم تا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران سرفصل‌های شورای فرهنگ عمومی را عملیاتی و نتیجه آن را گزارش کنیم، گفت: امسال با کار فرهنگی خوبی که صورت گرفت در محله‌های شوش و هرندی اقدام به پاکسازی و ساماندهی معتادین متجاهر کردیم.

وی گفت: باید پیشگیری از اعتیاد را به طور علمی و ریشه‌ای از مدارس آغاز کنیم و برای این کار برنامه داریم.

محسنی بندپی اضافه کرد: ائمه جمعه در کنار فرمانداران می‌توانند در عملیاتی کردن سرفصل‌های ابلاغی شورای فرهنگ عمومی مؤثر باشند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال را اصلی ترین راهبرد دولت در استان تهران دانست.

کد خبر 2439140

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان و فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

او ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آیین‌نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

کحال‌زاده با اشاره به ارائه لیست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و عدم انطباق این لیست با تفاهم‌نامه یاد شده و نیز عدم هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به‌صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی در اسرع وقت جمع‌بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد