Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@22:46:01 GMT

مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۹۱۵

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان صادر نشده است، گفت: قیمت نان هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.

سعید ممبینی در مورد ادعای برخی رسانه‌ها که از افزایش قیمت نان خبر داده بودند، گفت: هیچ‌گونه تصمیم جدیدی درباره قیمت نان اتخاذ نشده است و هیچ مصوبه ای هم در مورد تغییر یا افزایش قیمت نان به اتاق اصناف ایران ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قیمت نان‌های مختلف از جمله سنگک، تافتون، لواش و بربری کماکان به قیمت‌های قبلی عرضه می‌شود.

در عین حال محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی هم در مورد خبر منتشر شده درباره افزایش قیمت نان بربری، گفت: نان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته و نان بربری فانتزی هم به قیمت قبلی یعنی  2500 تومان عرضه می‌شود.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dgq برچسب ها: نان ، کشاورزی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نان کشاورزی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا تا حدی در روز چهارشنبه افزایش یافته است. افزایش تنش‌ها در خاورمیانه از قیمت طلا حمایت کرده، اما تمرکز اصلی سرمایه‌گذاران بر کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۱۷ دلار و ۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳۲۱ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح در جنوب غزه را آغاز کرده که مذاکرات آتش بس با حماس را پیچیده‌تر می‌کند. بدین ترتیب تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش می‌یابد.

به گزارش رویترز، از طرف دیگر افزایش احتمال پایین آمدن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی به دنبال انتشار اطلاعات ضعیف اشتغال در این کشور از قیمت طلا حمایت کرده است. این خبر ارزش دلار را هم پایین آورده که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

طلا بیش از ۱۰۰ دلار پایین‌تر از اوج ماه آوریل معامله می‌شود یعنی زمانی که تهدید جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران تقاضا برای این فلز گرانبها را به شدت افزایش داده بود.

ارزش دلار تقریباً ثابت مانده و مانع بالا رفتن بیشتر قیمت طلا شده است. بازار‌ها منتظر سرنخ‌های بیشتری نسبت به سیاست نرخ بهره فدرال رزرو هستند.

بسیاری از مقامات بانک مرکزی آمریکا اعلام کرده‌اند این بانک در فکر پایین آوردن نرخ بهره در سال جاری میلادی است، اما احتیاج به اطلاعات قانع‌کننده بیشتری در مورد کاهش تورم دارد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره بدون تغییر به ۲۷ دلار و ۵۵ سنت رسیده است و پلاتین با ۰.۰۹ درصد کاهش ۹۷۷ دلار و ۷۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • قیمت نفت صعودی شد
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد