Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:45:31 GMT

نیازهای جامعه را باید در وقتشه ببینیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۰۴۱

نیازهای جامعه را باید در وقتشه ببینیم

محمد احسانی در بازدید از پشت صحنه «وقتشه» خواستار رصد و پایش نیازهای روز جامعه توسط این برنامه شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم با حضور در محل ضبط برنامه «وقتشه» با عوامل این برنامه دیدار و گفتگو کرد. علی اکبر کاظمی قائم مقام و مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید شبکه نسیم نیز احسانی را همراهی کردند و محمدعلی الستی مشاور محتوایی، ابوالفضل صفری تهیه‌کننده و سردبیر و حسین کلهر کارگردان جزئیات برنامه ریزی محتوایی «وقتشه» را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری تهیه‌کننده این برنامه عمده تغییرات صورت گرفته در فصل جدید «وقتشه» را در طراحی دکور، صحنه‌پردازی و فضای گرافیکی بیان کرد. وی محور اصلی این برنامه را حال خوب و تاکید بر مسئولیت اجتماعی، مثبت‌اندیشی و تفکر خلاق و منعطف با رویدادهای اجتماعی و استفاده از ظرفیت موسیقی فولکلور و اقوام در برنامه و تاکید بر مرکزگریزی سوژه‌ها و استفاده از سوژه‌های مختلف در سراسر ایران دانست.

«وقتشه» جدید با کامران تفتی به آنتن می‌رسدکامران تفتی: مدیران صداوسیما نسبت به «وقتشه» دغدغه دارندمیزگرد| تهیه‌کننده «وقتشه»: دنبال سلبریتی نبودیم اما چهره برایمان مهم بود / بعد از محرم و صفر «وقتشه» با تغییرات محتوایی برمی‌گردداحسانی: "وقتشه" با پشتوانه تحقیق و پژوهش درباره ازدواج صحبت می‌کند

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن تشکر از تلاش‌های گروه سازنده با تاکید بر جایگاه برنامه «وقتشه» در منظومه محتوایی شبکه نسیم، تلاش بر ارتقاء روز افزون برنامه، شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، رصد و پایش نیازهای روز جامعه و باز خورد به مخاطبان را خواستار شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران