Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج  هرمزگان، مرتضی رنجبری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه میناب را تشریح کرد و گفت: امسال برنامه های متنوعی از جمله نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، فضاسازی تبلیغی شهرستان، اجرای زنگ سپاس معلم، دیدار با امام جمعه میناب و هشتبندی، برپایی نمایشگاه کتاب، اعزام مبلغ به برنامه های اقشار بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، کوهپیمایی کارکنان و بسیجیان، برگزاری مراسم تجلیل بسیجیان، فراخوانی تهیه و تدوین مقاله، برگزاری مسابقات نقاشی، برگزاری مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی در حوزه های مقاومت، نشست بصیرتی رابطین،فرماندهان، شورای حوزه ها و فرماندهان پایگاهها، برگزاری مسابقه خطاطی، برگزاری نشست روشنگری با موضوع راههای مقابله با نفوذ فرهنگی از نگاه شهید مطهری، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری حلقات صالحین و برگزاری اردوی فرهنگی سربازان در سپاه ناحیه میناب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته عقیدتی شهید مطهری نشست خبری شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد

دبیر برگزاری هفته نجوم گفت: گروه‌های نجومی تا ۳۰ اردیبهشت می‌توانند جزئیات برنامه‌های خود در این هفته را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی ابراهیمی سراج این هفته را پلی میان منجمان و مردم در جهت ترویج علم نجوم دانست و اظهار کرد: در این راستا رویداد هفته نجوم در سراسر این کره خاکی و در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید -۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار این رویداد جهانی در ایران با آمارگیری از گروه‌های فعال همراه بود. این روند در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه پیدا کرد. آمارهای مربوط به سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱، از افزایش نزدیک به دو برابری برگزارکنندگان هفته نجوم حکایت داشت.

دبیر هفته نجوم یادآور شد: طبق تقویم جهانی روز نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران، روز جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا گروه‌ها و مؤسسات نجومی برای ثبت برنامه‌های خود تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت می‌توانند از طریق آدرس ایمیل Info.nojum.day@gmail.com اقدام کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: گروه‌های مختلف نجوم می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام در سامانه پرس‌لاین برنامه‌های خود را با جانمایی در پوستر و اضافه کردن آرم در کنار آرم انجمن نجوم ایران به راه‌های ارتباطی اعلام شده ارسال کنند تا از طریق صفحات مجازی انجمن اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت بگیرد.

دبیر هفته نجوم گفت: امسال پوسترهای اختصاصی برای هر روز این هفته نیز طراحی شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 751713

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد
  • جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد