Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:34:51 GMT

توقیف و معدوم کردن ۶۲ کیلوگرم فراورده خام دامی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۱۵۳

توقیف و معدوم کردن ۶۲ کیلوگرم فراورده خام دامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی قاین گفت: در بازدید کارشناسان از مراکز عرضهحذف وتوقیف ۶۲ کیلوگرم فراورده خام دامی در آرین شهر آرین شهر ۵۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف توقیف و ۱۲ کیلوگرم معدوم شد.

وی افزود: از محموله توقیف شده نمونه برای انجام آزمایشات نمونه گیری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی قاین گفت: برای تامین بهداشت و سلامت فراورده‌های خام دامی، روزانه از تمامی مراکز فروش وعرضه فراورده‌های خام دامی در سطح شهرستان بازرسی ونظارت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ط آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است، گفت: سرمنشأ موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی انقلاب اسلامی است - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی که صبح امروز با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز معلم اظهار کرد: در آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و اندیشمند و اسلام شناس نامی این عصر مرحوم شهید مطهری هستیم که این روز به حق روز معلم نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: شهید مطهری یکی از ذخایر علمی کشور و از اساتید فلسفه و کلام اسلامی و تفسیر قرآن بود و آثار بسیاریدر موضوعات مختلف نگاشته است و تأمل عمیق در مسائل مختلف اندیشه اسلامی را در بیانات و کلمات زیبایی بیان فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: روز معلم روز بسیار مهمی است، در مکتب آسمانی اسلام شاید موضوعی مهمتر از مسأله علم نداشته باشیم، اولین آیه‌ای که بر پیامبر نازل شد به خوبی جایگاه علم در دین مبین اسلام را مشخص نموده است.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به آیاتی از سوره علق تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِی خَلَقَ،خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّكَ الْأَكْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ ... آیات نورانی قرآن مکتب تعلیم و تربیت اسلامی را به زیبائی هرچه تمام ترسیم کرده است و به تناسب اهمیت علم برای سعادت بشر، جایگاه معلم نیز روشن و مشخص است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد:علم هنگامی که در ظرف انسان مومن قرار گیرد مثل یک مشعل نورانی است که راه تاریک زندگی هر انسانی را روشن می کند؛ پیامبر اکرم(ص) فرمود: "إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما" من معلم برانگیخته شده‌ام و ائمه اطهار و بزرگان دین نیز هر یک معلمانی برجسته و راهنمایانی بسیار شایسته بوده‌اند.

رئیس دیوان عالی کشور: نظارت الکترونیکی بر محاکم را محور کار قرار دادیم

وی تصریح کرد: معلم حق فراوانی به گردن همه دارد و ‌‌تاثیر گسترده‌ای در تشکیل ساختار شخصیت انسان دارد به گونه‌ای که یک فرد در طول دوران تحصیل از پیش‌دبستانی تا دانشگاه در ارتباط مستقیم با معلم قرار دارد و این معلم است که می تواند شخصیت وجودی انسان را بسازد.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد:  امیرالمومنین (ع) می‌فرماید: "کسی که یک حرف به من بیاموزد من را بنده خودش کرده است" این سخن به روشنی جایگاه علم و معلم را در اسلام نشان می‌دهد، مقام معلم مقام والایی است  و معلمان وارثان انبیاء شمرده می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: حوادث اخیر در قلب کشورهای غربی توسط دانشجویان دانشگاه‌های دنیای غرب و برخی کشورهای اروپایی در دفاع از مردم مظلوم غزه نشان داد که وجدان مراکز علمی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بیدار شده است و نمی‌توانند در برابر جنایت‌ها، وحشی‌گری، نسل‌کشی وآدم‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کنند.

وی ادامه داد: موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و ‌آمریکا با اتخاذ سیاست‎های پنهانش نتوانسته‌اند؛ این اعتراضات و موج بیدار باش و آگاهی را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است؛ روزی که امام راحل (ره) فرمودند انقلاب صادر می‌شود،  معنی و مفهوم آن را در اعتراضات اخیر دانشجویان  آمریکا مشاهده می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: دنیا در ظلم و ستم باقی نخواهد ماند و ان شاءالله با آمدن منجی حقیقی ، عدل و داد به دست منجی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین روز کارگر را به کارگران عزیز و زحمت‌کش که یکی از ارکان تاثیرگذار در رشد ‌و پیشرفت کشور هستند تبریک گفت و افزود: اگر قشر کارگر نباشد؛ قطعاً زندگی مختل خواهد شد، روز کارگر را به کارآفرینان و کارگران که با تولیدات خود گام های پیشرفت کشور را در عرصه اقتصادی استوارتر نموده اند؛ تبریک و تهنیت می گویم.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به جایگاه کارگر در اسلام  تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) 1400 سال پیش دست کارگر را بوسید و این نمادی از اهمیت جایگاه کار و‌کارگر در اسلام است که نمونه ای از آن  را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

به گزارش تسنیم، گزارش پرونده‎های اصراری حقوقی در جلسه امروز هیأت عمومی با موضوع عسرو حرج زوج و زوجه در خصوص طلاق، مورد بررسی قرار گرفت؛ که رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به تشکیل کارگروه خانواده در دیوان عالی کشور از قضات حاضر در جلسه خواست ضمن آسیب شناسی پرونده‌های طلاق، راهکارهای خود را در این زمینه ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲