Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز سه شنبه در نخستین گردهمائی حراست های تابعه استانداری مرکزی با حضور مشاور وزیر کشور در اراک افزود: اعتماد آفرینی و اطمینان در فضای کاری یکی از سرفصل های ارزشمند در حطیه وظایف نیروهای خدوم حراست است و پرسنل این مجموعه باید این فضا را در دستگاه های اجرایی نهادینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اجرای سیاست های راهبردی پیشگیرانه به منظورجلوگیری از بروز تخلفات احتمالی نیز از دیگر وظایف ارزشمند نیروی های حراست است.
استاندار مرکزی اظهار داشت: حراست ها با انجام فعالیت های خداپسندانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارند.
آقازاده عنوان کرد: ایجاد نظم و انضباط کاری و اداری، کنترل تهدیدات، تثبیت امنیت و اعتماد آفرینی از جمله خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه حراست است.
وی با اشاره به انتخابات امسال تصریح کرد: کنترل محیط پیرامونی و نظارت مستمر بر حوزه های مختلف در راستای پیشگیری از مسائل سیاسی و قومی باید به صورت ویژه توسط حراست ها مورد پیگیری قرار گیرد.
استاندار مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم، گروه ها، جناح های شناسنامه دار و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی باید در عرصه انتخابات مد نظر همه ارکان نظام قرار گیرد.
وی اظهار داشت: انسجام و هماهنگی بین دستگاه های اجرائی استان مرکزی قابل قبول است و همه باید در راستای رضایت مردم تلاش کنند.
آقازاده تصریح کرد: رتبه امنیتی استان مرکزی در سال 97 نسبت به سال گذشته 11 پله صعود داشته و این استان بر اساس گزارش مرکز تحقیقات و پژوهش های مجلس شورای اسلامی، کمترین میزان و آمار فساد در دستگاه های اداری کشور را دارد که بدون شک مجموعه نهادهای نظارتی و حراست ها در کسب این نتایج موثر بوده اند.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آرمان های انقلاب اسلامی استان مرکزی صنعت مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا ۵ سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تأثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ده سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 6097121

دیگر خبرها

  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند