Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان اظهار کرد: تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه مجمع نمایندگان استان در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: لازم است برای بررسی دقیق مشکلات و مسائل فلاورجان میزی در استانداری تشکیل شود و با همکاری معاونین و مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات با قیمانده از این جلسه تصمیم گیری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی برای طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید احصا گردد، اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتفع خواهد شد و برخی نیز برای پیگیری بیشتر مسئولان کشوری منعکس می شود.

رضایی با بیان اینکه با همت، هماهنگی و همدلی بسیاری از مسائل و مشکلات حل و فصل خواهد شد، افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را در جهت اشتغال و رونق تولید داشته باشیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در واگذاری زمین به واحدهای تولیدی؛ صنعتی و دیگر بخش ها توجه لازم صورت گیرد، افزود: باید در راستای اختصاص تسهیلات بانکی برای آبیاری قطره ای تلاش شود تا از کشت غرقابی جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مزمن شده است و باید همت و اراده لازم در جهت رفع این مشکلات وجود داشته باشد، افزود: با توجه به تحریم های موجود باید انتظارات خود را معقول کنیم تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط موجود نیز می توان با قوت و قدرت کار کرد، افزود: تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد؛ چرا که این هنر مدیریت است.

وی به مشکلات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه و فرماندار باید مسائل محلی را حل و فصل نمایند.

رضایی خواستار توجه ویژه مدیران استان نسبت به رفع مشکلات شهرستان فلاورجان در ابعاد مختلف شد و افزود: باید مسائل با برنامه ریزی و زمانبندی لازم پیگیری و گزارش مربوطه ارائه شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: عزم همه مدیران باید کار و تلاش و خدمت به مردم باشد که در این راستا خداوند متعال نیز خداوند نیز کمک خواهد کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان تحریم رونق تولید عباس رضایی فلاورجان مجمع نمایندگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران

معاون پژوهش فنی و حرفه ای گفت:پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود. - اخبار اقتصادی -

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی به مناسبت هفته کارگران با عنوان گرامیداشت دستاورد کارگران نوشت:

روز کارگر روزی است که در آن مشارکت کارگران و جنبش کارگری جشن گرفته می شود. در این روز، دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی کارگران گرامی داشته می شود و به کمک هایی که آنها در قدرت و رفاه کشور انجام داده اند، ادای احترام می شود.

روز کارگر به عنوان زمانی برای تأمل در تاریخ جنبش کارگری و مبارزات جاری برای حقوق کارگران و رفتار عادلانه در محل کار عمل می کند.
روز کارگر روزی است برای شناسایی و قدردانی از کمک‌های ارزشمند کارگران به جامعه و ارج نهادن به فداکاری و تعهد آنها به شغلشان.
برای حمایت از کارگران و بهبود شرایط کاری آنها، می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد، از جمله:

1. پرداخت حقوق و دستمزد منصفانه و به موقع به کارگران.2. ارائه شرایط کاری ایمن و سالم برای کارگران، از جمله ارائه تجهیزات و لوازم حفاظتی.3. ارائه فرصت‌های آموزش و رشد حرفه‌ای برای کارگران به منظور بهبود مهارت‌های آنها.4. ایجاد فضای کاری دوستانه و پذیرایی برای کارگران.5. ارائه بیمه‌های بهداشتی و پزشکی مناسب برای کارگران و خانواده‌های آنها.6. حفظ حقوق کارگری و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و تبعیض‌های نژادی یا جنسیتی.7. حمایت از حقوق کنونی و تلاش برای بهبود قوانین کاری و حقوق کارگران در سطح ملی و بین‌المللی.

پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران