Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:10:48 GMT

یوونتوس آماده فروش «دیبالا» بدون هیچ گزینه ای روی میز

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۵۴۹

یوونتوس آماده فروش «دیبالا» بدون هیچ گزینه ای روی میز

تهران- ایرنا- باشگاه یوونتوس تمایل خود را برای فروش «پائولو دیبالا» مهاجم آرژانتینی خود اعلام کرده اما برخلاف گذشته، هیچ باشگاهی برای خرید وی ابراز تمایل نکرده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: براساس اطلاعات به دست آمده از منابع داخلی باشگاه یووه، ملی پوش بیانکونری دیگر جز برنامه های آینده این تیم محسوب نشده و تابستانی توام با تغییر در انتظار تورین است و دیبالا باید خود را گرفتار در آن ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با پیوستن «کریستیانو رونالدو» در تابستان سال 2018 به جمع تورینی ها، مهاجم 25 ساله یووه رفته رفته از لنز دوربین ها فاصله و نقش یک هوادار را به خود گرفت.
داشتن بازیکنی با چنین تونایی به عنوان گزینه ای قابل اطمینان برای یووه امتیازی مشهود محسوب می شود اما دیبالا به شخصه بدنبال موقعیتی فراتر از این است.
بلند پروازی های دیبالا این موضوع را به وی دیکته کرده است که او باید نقش یک لیدر و رهبر را در سطح باشگاهی ایفا کند؛ که البته با توجه به اینکه «ماسیمیلیانو آلگری» به منظور پر و بال بیشتر دادن به رونالدو، همواره وی را نیمکت نشین کرده، چنین نقش و جایگاهی از وی دریغ شده است.
دیبالا تا اینجای کار در 39 بازی 10 گل به ثمر رسانده است اما شرایط وی پیچیده شده و در دوراهی فوتبال حرفه ای وی، تصمیماتی بزرگ در انتظار او است.
در صورت ماندگار شدن آلگری روی نیمکت یووه، آینده دیبالا در جای دیگری رقم خواهد خورد و این در حالی است که مهاجم آرژانتینی که همین حالا هم جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده، باید «آرون رمزی» را نیز به عنوان ستاره ای دیگر که موقعیت وی را در معرض خطر قرار می دهد، در کنار خود ببیند.
اگرچه در حال حاضر هیچ باشگاهی برای جذب دیبالا ابراز تمایل نکرده است اما بانوی پیر بی شک برای فروش آرژانتینی ارزشمندش، خریدار پیدا خواهد کرد اما بدیهی است که از قبل فروش وی کمی ضرر مالی متوجه آنان خواهد شد.
یوونتوس که در سال 2015 دیبالا را با پرداخت 40 میلیون یورو خریده بود، انتظار داشت تا در عرض چهار سال ارزش وی بیش از این افزایش پیدا کند که البته شواهد حاکی از عدم تحقق این انتظار است.
نمایندگان دیبالا از همین حالا مذاکرات خود را با چند باشگاه از جمله پاری سن ژرمن و بارسلونا آغاز کرده اند و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت مرد آرژانیتنی به کجا می انجامد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پائولو ديبالا يوونتوس فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم