Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:12:32 GMT

برای تقویت چرخه تولید باید مشکلات معیشتی کارگران رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۷۶۵

برای تقویت چرخه تولید باید مشکلات معیشتی کارگران رفع شود

کارگر نمونه خراسان جنوبی گفت: مسئولان و کارفرمایان می بایست در جهت بررسی و رفع مشکلات معیشتی و امنیت شغلی کارگران به عنوان دغدغه بزرگ این قشر اقدام نموده و سبب تقویت چرخه کار و تولید شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر داودی ، کارگر نمونه بخش صنعت در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان،با اشاره به اینکه دارای مدرک  تحصیلی کارشناسی ارشد شیمی آلی  است، اظهار کرد: مدت 8 سال است که در واحد صنعتی هبلکس بیرجند مشغول به کار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی علاقه و انگیزه پیشرفت را دلیل انتخاب شدن به عنوان کارگر نمونه عنوان کرد و افزود: هر انسانی دارای یک‌سری نقاط قوت و ضعف است ولی آنچه دیگران به عنوان نقطه قوت من یادآور می‌شوند پشت کار بالای من در انجام وظایف محوله است.

 

داودی بالا بردن کیفیت محصول و تولید محصول نوین و کمک به اقتصاد و همچنین کاهش بهای تمام شده محصول و افزایش راندمان کارخانه را مهترین اهداف خود برشمرد و خاطر نشان کرد: بطور کلی برای زندگی هر انسان می‌توان سه ضلع در نظر گرفت . کار، خانواده و اجتماع که به نظر من  مهمترین ضلع، کار است چون برای تشکیل خانواده و زندگی در اجتماع نیاز به کار است، شغل این فرصت را به افراد می‌دهد که علاوه بر برآوردن نیاز های مالی ، نقشی مفید و مطابق با هنجارهای جامعه داشته باشند.

 

وی افزود: هم‌اکنون روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنم  و اینکه سهمی در حلقه ی تولید و سازندگی دارم احساس رضایت می‌کنم.

 

این کارگر نمونه در ادامه با اشاره به هفته کار و کارگر بیان کرد: نام گذاری یک هفته بهانه است برای یادآوری زحمات این قشر  عظیم از جامعه، این اقدام اگرچه لازم و مفید است و ارزش کار و مقام کارگر را گرامی می‌دارد، اما نباید از نظر دور داشت که این‌گونه بزرگداشت‌ها نمی‌تواند جایگاه کار را آنطور که در اسلام سفارش شده ارج نهد.

 

وی افزود: مسئولان و کارفرمایان  می‌بایست در جهت بررسی  و رفع مشکلات معیشتی و امنیت شغلی کارگران به عنوان دغدغه  بزرگ این قشر اقدام نموده و  سبب تقویت چرخه کار و تولید شوند.

 

داودی با اشاره به اینکه خوب کار کردن به تنهایی کافی نیست، بلکه یک کارگر نمونه هم از لحاظ اخلاق و رفتار و هم از نظر وقت شناسی و رعایت اصول کار ، نحوه برخورد با همکاران و کارفرمای خود باید دقیق و محترم باشد خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های یک کارگر  نمونه می‌توان به رعایت مقررات و آیین نامه های محیط کار،وجود حس همکاری و مشارکت پذیری، علاقه‌مند به یادگیری و پژوهش و داشتن روابط عمومی خوب اشاره کرد.

 

وی بیان کرد: به عنوان یک عضو کوچک جامعه کارگری از همه کارگران سخت کوش کشورم می‌خواهم تمام تلاش خود را با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی در جهت اعتلای فرمایشات مقام معظم رهبری و رونق تولید بیش از پیش به کار برده تا از این دوران تحریم همه جانبه کشورها ی بیگانه با سربلندی خارج شویم.

 

داودی در پایان یادآورشد: مشارکت پذیری و کارگروهی در تعاملات گروهی علاوه بر تقویت نقاط قوت ، تفاوت های فردی اعضا گروه باعث می‌شود نقاط ضعف پوشش داده و کارایی گروه افزایش پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • راهکارهای کاهش استرس
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود