Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@14:44:45 GMT

درمانگاه تامین اجتماعی راور کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۰۱۰۴

درمانگاه تامین اجتماعی راور کرمان افتتاح شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در مراسم افتتاح مرکز درمانی این سازمان در راور استان کرمان گفت: درمانگاه راور با همت مرحوم دکتر نوربخش ساخته شد و آن مرحوم برای ارتقاء خدمات درمانی تأمین اجتماعی در این منطقه پیشگام شدند.

زدا از تمامی دست اندرکاران احداث پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی راور تشکر کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی حامی و پشتیبان همیشگی نیروی کار و تولیدکنندگان کشور است و امیدواریم مردم راور از خدمات درمانی باکیفیتی در این درمانگاه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه شعار ما رونق تامین اجتماعی در گرو رونق تولید است گفت: اگر واحدهای تولیدی در کشور فعال باشد؛ عملکرد تامین اجتماعی نیز قوی است.

محمدحسن زدا با بیان اینکه تامین اجتماعی در کنار تولید است افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید؛ سازمان تامین اجتماعی یک بسته حمایتی را ظرف ۲ روز آینده به کارفرمایان و کارآفرینان کشور تقدیم می کند.

وی ادامه داد: در این بسته انواع و اقسام تسهیلات برای رونق تولید از قبیل تقسیط و بخشودگی جرائم و کمک به کارگاه های دارای بحران در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با ارائه بسته حمایتی جامعه تولیدکننده کشور بدانند که سازمان تامین اجتماعی حامی آن ها در زمینه تولید است.

زدا با اشاره به اینکه این درمانگاه هدیه ناقابلی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم شهرستان راور است بیان داشت: با وجود اینکه ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان بیمه هستند؛ سال ها مردم این شهرستان از درمان مستقیم تامین اجتماعی بی بهره بودند که رسما بابت این تاخیر عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان راور از بهترین و جدیدترین امکانات درمانی در این درمانگاه استفاده خواهند کرد تاکید کرد: نگاه ویژه ای به استان کرمان داریم زیرا  دارای پوشش بیمه ای مناسبی در سازمان تامین اجتماعی است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هدف ما این است که گسترش خدمات ما منصفانه و عادلانه باشد  و در زمینه ارتقا و تکمیل واحدهای درمانی نیز اقدام خواهد شد.

زدا ادامه داد: در هر جایی که احساس کمبود شود؛ جبران می شود اما در کنار آن نیز به محدودیت منابع مالی سازمان باید توجه شود و براساس بودجه سالانه باید رفتار کنیم .

وی با تاکید بر کرامت انسانی در واحدهای درمانی گفت: چالش مهربانی یکی از ابتکارات مرحوم نوربخش در سازمان تامین اجتماعی بود که  رفتار و عملکرد پرسنل در سامانه ای با مراجعه کنندگان ثبت و به آن ها امتیاز داده می شود که این امر در سطح کشور در حال گسترش است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی